PM's fishing adventures

PM's fishing adventures

2013. augusztus 31., szombat

Maconka - a nullás nap

Amint azt írtam, Lucfalva után Papp Józsi bával és Pista bával kimentünk Maconkára. Szép napsütéssel indult a nap. Pisti bácsi már a kapuban várt, Józsi bá pedig a kocsiban ülve a házuk előtt bepakolva várt bennünket. Felcuccoltam az utcán, bepakoltunk és indultunk Maconkára.
Mire odaértünk számítottunk a  sárra és én kettejük között helyezkedtem el.
Ök mindketten bedobták a 2-2
fenekező botukat, én pedig közéjük az úszómat.

A nap legnagyobb hala
Először Józsi bá akasztott egy kicsi dévért, aztán Pista bának ugyanaz, majd még egy dévér Józsi bának. Nekem persze semmi . .   mindent próbáltam, de hal semmi nem jött.
Volt ugyan pár mozdításom, de inkább beleúszás, mint kapás.

2013.08.25.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése