PM's fishing adventures

PM's fishing adventures

2013. szeptember 2., hétfő

Maconka - I. VÍZPARTI VARÁZSLAT NEMZETKÖZI KUPA

Úszó beállítás
A kárász szákolása
Reggel 5:00kor ébredtünk. Megreggeliztünk, és összepakoltunk mindent amit a versenyre kellett vinni. Beültünk a kocsiba és indultunk. Mikor oda értünk én elmentem be regisztrálni és mikor vissza mentünk a parkolóhoz, akkor találkoztunk Viktorral. Ő jött segíteni. Apa és Viktor kiment etetőanyagot keverni addig én mentem sorsolni és kihúztam a legrosszabb helyet.
Ekkora kárászból jött öt
A harcos ponty
Az új szabály, hogy az előtározón minden úszós(felnőtt, ifjúsági, gyerek) kategória mind ezen a tavon ült. De úgy, hogy a nagyobbak ültek elől, és mi hátul ahol nincs annyi hal. Viktorral mértünk és a víz szint 70cm. Duda szó és már kezdődött a verseny. A csali szúnyog és pinki.
Ez a ponty segített fel a harmadik helyre
Na egy óráig semmi, aztán mikor túl dobtam a mellettem ülő felnőttön megjött az első kárász. Így jött még három utána, egy ponty. Mellettünk a Zsófinak jöttek a kárászok. Gergőnek 1 törpeharcsa és utána semmi. Távolabb, azaz lejjebb két ponty. A végén nekem is jött a kárász, de nem olyan sok. A vége így nézett ki.
Utolsó: Gergő 0.01kg
Én: 2.17kg
Második: Zsófi 2.20kg
Első: Pifka Balázs 3.09kg-al megnyerte a versenyt.

Ezzel el is dőlt, hogy 99%, hogy Zsófi nyerte a bajnokságot és én lettem a második.

2013.08.31.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése