PM's fishing adventures

PM's fishing adventures

2013. szeptember 2., hétfő

Gyakorlás a Star Leicht kupára- Zoltán és Diána tó

Zoltán és Diána tó
Itt a csont...
A Maconkai verseny után Elmentünk Etyekre, hogy gyakoroljak az ifjúsági versenyre. Reggel indultunk. Kiváltottuk a napi jegyet és bementünk a tóra. Anya és Ádám is jött. Én egyedül csináltam mindent, Ádám meg a feederrel próbálkozott. Első hal egy keszeg volt, amikor szákoltam a horgot kiszabadítottam vissza dobtam a cuccot mert zavart. Magam előtt elkezdett menni az úszóm, bevágok egy kis kárász, na ezt is ugyan úgy, szabadítás addig a szerelék vissza és megint jött a kárász. Nekem irtó sok kárász jött. Próbáltam gilisztával és csontival. Csontit tettem fel, vagy hármat és csak jöttek a feltoló kapások. Mindegyik kárász. Ádám átváltott spiccbotra és neki is csak kárász.
...és a giliszta játszott
A szákolás pillanata
A nap legnagyobb dévére
Egy kicsit beborult azt hittük, hogy itt a vége, de egy kis szemerkélés után újra kisütött a nap. Átváltottam kukoricára, meg egy csontira, arra is kárász jött. A pontyok feljebb lehettek, mert egy igen nagy pontyot vittek haza, akik távoztak a tóról. Ádámnak és nekem gyűltek a kárászok, volt köztük keszeg, de ami kicsi volt,  azt vissza engedtük, hogy a versenyre nőjenek meg nagyra. Dobáltam a Maconkai ponty-kárász cuccot, szerintem ezért jöttek a kárászok.
A ponty küzdelem
Mérlegelés
A nap legnagyobb és egyetlen pontya
A zsákmány
A nap legnagyobb kárásza
A végén mikor Anya azt mondta, hogy kéne már egy rendesebb hal, akkor én kijjebb jöttem az etetésen hátha, a nagyobbak nem mentek be a közepébe. Ahogy így tettem jött is egy igen nagy kárász, ez volt a legnagyobb. Ádám néha olvasott, néha pecázott, de a gilisztára mindig jött a kapás. Egyszer túl dobtam az etetésen, megszórtam csontival és pár perc múlva igen lassan kezdett süllyedni az úszó. Mondom magamban ez egy kis kárász és lassan veszi fől a csalit bevágok és tíz métert letekert a hal. Na mondom vagy egy tényleg nagy kárász vagy egy kisebb ponty. Mikor feltudtam húzni egy kicsit már láttam, hogy egy kicsi küzdős ponty. Másodjára ténylegesen kiderült, hogy ponty. Harmadikra már pipáltattam egyet és már azt is tudtok, hogy tükrös a kicsike. Két pipáltatás után megszákoltam. 8 perces fárasztás után már parton volt. Anya már erre várt és azt mondta: - De jó, tükörponty nincs annyira sok pikkelye, nem kell annyit pikkelyezni. Láttuk, hogy nem egy horog van benne. Az én horgomon kívül még egy horog volt a szájában. Egy nyolcas horog. Ahhoz képest, hogy én 14-16sal fogtam a pontyot, valaki beszakította egy 8as horoggal. Így lett még egy horgunk. Horogszabadítás és fénykép. Ez volt a nap utolsó hala. Össze pakoltunk és haza indultunk, mert másnap kezdődik a suli :(
A ponty súlya
És az összes hal súlya(amit elvittünk)
Addig is suli után lemegyünk majd pecázgatni.


2013.08.01.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése