PM's fishing adventures

PM's fishing adventures

2013. július 21., vasárnap

Szilveszter - de ez még nem az a Szilveszter :)



A hetet Mamáéknál töltöttük, Salgótarjánban.

Szüleim hazamentek, én pedig Papámmal elmentem Józsi Bá fiához, Szilveszterhez.
Az előző bejegyzésben mondtam, hogy Józsi Bá kicsit leszólta a szerelésemet. Így hát Szilveszterrel átalakítottuk a cuccomat. A csúszóólmot lecseréltük  sörétólomra, damilt is vékonyabbra cseréltük.
Ő is összeszerelte a cuccát és utána kimentünk a Salgótarján melletti Vízválasztó -tavakra.
A 2-es tavat választottuk, mert Ő is itt szokott gyakorolni. Én persze itt se fogtam semmit :)  Változtattam a szerelékemen, így távolabbra tudom most dobni.
A végén még elküldött a horgászboltba, vettünk pár úszót és etetőanyagot, mivel a héten még Ludányhalászi is tervbe lett véve . .  ebből sajnos nem lett semmi :( 

2013.07.08.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése