PM's fishing adventures

PM's fishing adventures

2013. július 14., vasárnap

Úszóról- Feederre Lucfalva ismét

Tökölről elindultunk a nagyszülőkhöz, 1 hét nyaralás. Mindjárt első nap mentünk Lucfalvára. Így is lett, reggel 8:00ra kint voltunk.
Amikor mentünk helyet keresni hát kivel találkoztunk, a "mentorunkkal". Vass Józsi, az illető aki irtó jó tanácsokkal látott el minket az előző versenyen.
Úgy volt hozzájuk megyünk tanulni, de mivel Apukámmal így terveztük, hogy Lucfalva a cél így is lett. De Józsi bá komolyan veszi, így ahogy meglátott ezt mondta: PECÁSMILÁN ezt nem úszod meg - hát tényleg nem úsztam meg mivel elmondta a szerelék nem jó és még sok minden más sem . .
 Ezen a pecán nem is a kedvenc módszeremmel horgásztam(match-es úszó) hanem feederrel próbálkoztam. bedobtam a spicc vég pattog, de bevágásnál semmi. Végig semmi semmi, és Józsi bá mondja, hogy feljebb csurig fogják magukat. Feljebb költöztünk és hopp első kapás, kis ponty szákolásnál adios és elment.

nem szégyen ez, mással is előfordult már :( 

Következő egy keszeg és semmi. Józsi fogott sok pontyot amiből 2-t elkértünk és elraktuk, Mamának ígértem párat :)


Jött még keszeg, kárász.
A végén menni kellet Józsi báéknak,  így átpakoltam az ő helyére. Itt persze volt egy kárász és mikor már indultunk volna, majd eltört a spicc úgy húzta a ponty.
És ami most jött . . .hát azt hittem feladom . . .48 percen át  fárasztottam egy harcias halacskát. Halacskának hívom mert kb 2 kilós volt, rettentő jó erőben volt.

A kis harcos !

Szákban a zsákmány



Pár halat hazahoztunk, mert tervünk volt velük . . .

2013.07.07.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése