PM's fishing adventures

PM's fishing adventures

2013. július 22., hétfő

Megjött a csomaaaaag !

Azt hiszem korábban már írtam, hogy Apa a horgászújságokban nem csak a cikkeket olvasgatja, hanem beküld minden rejtvény, feladványt.

Lehet azt is írtam, hogy a júliusi számban egyszer csak felbukkant a neve, mint nyertes. Vártuk, vártuk a csomagot, Apa már írt is nekik, hogy a szülinapjára klassz lenne ha megérkezne.
Hát szülinapra nem, de ma jött egy nagy csomag ! Én vettem át a postástól, alá is írtam a papírokat.

Ki is bontottam öcsémmel, mert Apa csak később jött haza, mi pedig nem bírtuk kivárni :)

Aztaaaaaaaa!  Ez mind a dobozban lapított !  Király!  Köszi szépen Sikeres Sporthorgász !!!



Ui. Azt már nem is mondom, hogy Apa 2 hete nyert 1 kg Keen Carp bojlit a Facebook-on . . .


2013.07.22.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése