PM's fishing adventures

PM's fishing adventures

2013. augusztus 1., csütörtök

Balaton, az éjszaka leple alatt

Apukám húga, Gabi a Főgáznál dolgozik és a Főgáznak van egy Aranyhíd üdülője Balatonfüreden, ide mentünk le egy hétre nyaralni.
Pénteken értünk le és már első nap elmentünk az ottani sétányra. Erről majd lesznek képek a Kamerák előtt Éjjel-nappalban Ádám Balatonfüreden. http://cameramilan.blogspot.hu/
Másnap Apukámmal mentünk horgászni, de sajna nem hoztam az orsóm, mert a terv úgy volt feederezek, pedig csak ezért vettünk hozzá világító patront. Nincs orsó, nincs peca. :(
És biztonság kedvéért elhoztam a spicc botot és azzal úszóztam. Szóval második nap horgásztunk és 1 órán át semmi, míg egyszer csak lehúzta valami gyors bevágás és mit fogtam egy szép gardát.Nagyon örültem neki

Első garda, és rekordom
Szép, vörös szemű halacska
Új dobás után egyből jött a kapás, és megint garda. Megy ez !
Garda...
....
...és még garda
Összesen négy garda akadt horogra aznap este de, egy elment.
Mivel nem volt olyan úszóm, amire a patront rá tudtam volna tenni, megoldottam egy fej lámpával.
Hatásos megoldás
Nem volt több kapás ezért hazamentünk. Másnap kijöttünk de, nem volt kapás.
Igen unalmas
A szülőket hétfőn a nagyszülők váltották, aznap menni akartuk este de, akkora szél volt hogy, a majdnem 2kg-s ládámat elkezdte vinni a szél, ezért hazamentünk, talán másnapra leáll a szél, ebben reménykedtünk.
Másnap már megvolt az orsó és feederre szereltem. Bekevertem az etető anyagot és már bent is volt.
Az etetőanyag
A patron működött
Két kapás volt de, mindegyik leakadt. Ettől függetlenül jól telt ez a 6 nap.

2013.08.01.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése