PM's fishing adventures

PM's fishing adventures

2013. július 21., vasárnap

ENERGOTEAM KUPA 2013 - regisztrációs horgászat - Domonyvölgy II.

A Maconkai verseny után indultunk haza, mert másnap mentünk Domonyvölgybe horgászni  az Energoteam versenysorozatra.
Match bot ,lassú kapás
Reptetés indul !
 Megtaláltuk a horgásztavat, szerintem szép, csak egy baj van vele, nincs benne sok hal. A halőr azt mondta, kis kárász, de nagyon kevés, és kis keszeg van benne. Azt tanácsolta spiccezünk, mert sneci tuti lesz sok partközelben. Azért csak megpróbáltam  beljebb úszózni.
Ekkora snecikből, 2020 kg
A match bottal kezdtük hátha, de csak sneci jött. Nem kellet sok idő, jött a spicc bot egyből 1 percen belül kiszedtem vagy 3-4 snecit.
Finom a halam?

Ez volt a legjobb peca - villámsnecizés -  dobtam, húztam és így ment egész végig, míg nem egy macska jött, akit a kis vörösszárnyúakkal meg is etettünk. A végén 2020 g sneci gyűlt össze. Nagy lépést sikerült tenni az országos döntő felé. Jó peca volt, nagyon rendes halőrrel, egy szép tavon.
Halat kunyizó macska


Önző egy "kis" cica

2013.07.21.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése