PM's fishing adventures

PM's fishing adventures

2017. július 8., szombat

Látogatás a Farmer tavon

Apa cégének már évek óta visszatérő programja, egy nyári közös horgászat a Farmer tavon. Ahogy Apa meséli egyre népesebb a résztvevők köre, idén harmincan voltak ott tőlük a hétvégén.
Tavaly 2 Tímár-Exner Kupanap között csak beugrottunk a tóra, de most nem ütközött egyik időpontunkkal sem, így már szombat reggel ott voltunk.
Én rakózni akartam, Apa pickerezni. Kiválasztottuk a horgászhelyünk, sátrat állítottunk, bekevertünk. Be is etettünk, talán ha 1 órája pecáztunk, amikor költöznünk kellett . . . irtóra nem volt vicces, hogy kezdhettünk elölről mindent, egy másik helyen.
Átpakoltunk a tó másik oldalára és építettünk, pakoltunk, etettünk. Közben durva szél kerekedett, szerencsére leginkább szemből fújt. Később esni is kezdett  . .  egyre jobb pecaidő, szuper.
Közben megérkezett Niu és Dávid is, Niu horgászhelyet épített, Dávid kisebb konyhát :)
Nagyon jó fej társaság voltak, és persze Józsi is mellettünk tett-vett :)
A pecám csak nem akart alakulni, etettem, de jelentkező nem jött rá . .
Kaja után ismét visszaültem, és lógattam a botot. Egyszer csak eltűnt az úszóm és megindult a cucc a vízben ! Nem tudom milyen hal lehetett, de simán felrántott a ládáról, majd angolosan távozott is . .
Fenébe . .megvolt a kapás, megvolt a hal és mégsem lett meg ..
Kicsit mérgelődve folytattam a pecát. Közben Apa már fogott 2 halat, kicsivel később pedig még egyet. 1,5-2,5 kiló közötti halak voltak. Én mondjuk már ennek is örültem volna . .
Aztán 6-kor ismét víz alá került az úszó !!  Kapááás !!

40 percig terelgettem a halamat, ami ment mint a bolond. Tudtam, hogy nem nagy hal, de micsoda erőben volt !! Szinte végig teljes tagban fárasztottam sokáig, ráadásul a gyengébbik gumi volt bent . . és még oldalkivezetés sem volt a topszetten. Így jár, aki okos . .  Hát még a végén, hogy jár az "okos"
Fent a parton voltam már és próbáltam szákba terelni a halat, amikor atomjaira robbant a topszett . . .
Ilyenem még sosem volt, nagyon megijedtem . .A létra viszont beleszorult az utolsó tag maradékába, tehát elvileg még megvolt a halam is. Nem semmi volt . .  Guminál fogva húztam ki a halat.
Ilyet se csináltam még eddig. A topszettet viszont nagyon sajnáltam. Gondoltam Apa nagyon mérges lesz, a törés miatt, de nagyon jól viselte a kárt.
A hal viszont csak meglett és ennek nagyon örültem. 10 perc múlva ismét halat akasztottam, de ez is megtépett. .  Felemás peca volt, az már biztos. Később bedobtam egy kapásjelzős szereléket és fotóztam az éjszakában. Kapás sajnos nem jött több, 1 óra körül hazagurultunk, a többiek még küzdöttek a tavon, vasárnap délig.

2017.06.10.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése