2017. július 16., vasárnap

Irány Rajka !

Amint azt tudjátok - vagy nem tudjátok :) - az idei U19-es OB a Szivárgó-csatornán kerül megrendezésre, június végén.
Finoman fogalmazva is ismeretlen terep a számomra, semmit nem tudtam, tudtunk a versenypályáról.
Szórványos infóink voltak a területről, ezúton is köszönöm Nagy Andrásnak !
Viszont elmondások alapján nem lehet OB-re felkészülni, ezért "kémeim" jelentették, hogy a Győr-Moson megyei csapatbajnokság ezen a vízen lesz lebonyolítva.

Apával osztottunk-szoroztunk, szombaton lemegyünk és felderítjük a csatornát !
Azt tudtuk, hogy az MMX csapatából páran ott lesznek, őket keressük majd, úgy terveztük, hogy a versenyből 2 órát végignézünk, aztán átfutjuk a szerelékeket technikákat Magyar Gáborral.
Így is tettünk, némi gáti tekergés után megtaláltuk a versenypályát.
Mivel kb félidőben voltunk, betekintést kaptunk a pálya "halasságáról"  . .  vagy mondjak inkább haltalanságot ? Minden előzetes híresztelés igaz volt : az év ezen szakaszában itt minden halért meg kell küzdeni, még pár darab sneciért is !
Tanúja voltam, amikor Juhhé felkiáltás fogadott egy-egy bezsákolt snecit . . .  Amindenségit !
Itt-ott azért láttunk szákolós halat is, az ifik a pálya bal oldalán ültek le és ott azért összejött kb másfél kiló hal, a megszákolós fajtából.
Ahogy egyre beljebb elhelyezkedő horgászt néztünk, egyre izzadósabb volt a pálya.

Mese nincs, ez jut majd nekünk is 2 hét múlva.

Lefújás előtt nem sokkal még megnézhettem, ahogy Gábor behúz egy kiló körüli jászt ! Már megérte eljönni ! Az a csatolt videón is látszik, hogy szép sodrása van a víznek. Ha ez még komolyabb széllel is párosul, ott azért veszélyben lesznek a botok . .
A mérlegelés után aztán jött az érdemi munka: Szerelékek áttekintése, etetési technikák átbeszélése, snecizés fontossága, úszók, zsinórok, horgok . .egyszóval minden ami picit is hozzásegíthet egy jobb szerepléshez. Gábor rettentő készséges volt, mindent megmutatott, minden kérdésre válaszolt.
A végén abban maradtunk, hogy az egy hét múlva itt megrendezésre kerülő Maver Challengen, ha tud, ő is ott lesz és ott még finomíthatunk a dolgokon.

Összességében nagyon hasznos kirándulás volt, lesz mit beszereznünk, megépítenünk az elkövetkező hetekben.