PM's fishing adventures

PM's fishing adventures

2016. július 3., vasárnap

2016. évi RDHSZ Egyéni Bajnokság

A maconkai verseny után járunk egy nappal és ismét verseny. . mozgalmas a hétvége :)

A múltkori tapasztalatok alapján snecizésre készültem, de a rakós bot is ott volt kikészítve illetve 2 matchbot várt bevetésre.
Az egyéni bajnokságról azért annyit szeretnék elmondani, hogy a részvevők száma . . .hát, hogy is mondjam . .  nem volt túl nagyszámú.Talán több kísérő, szurkoló volt a pályán, mint versenyző.
Nagyon látszik, hogy az úszós szakág versenyzői kezdenek eltünedezni. Egy Ráckevei Egyéni Bajnokságon 6 db felnőtt nevező . . . Az önmagáért beszél.

Ezt csak úgy megemlítem, bár gyerek kategóriában is csak egy nevező volt,
ifiben is  - velem együtt - 2. Nem foglaltuk el az egész Csőhídi-pályát :)
Ifjúsági kategóriában ott volt a "nagy rivális" Cserna Anti, akivel a helyi versenyeken jókat pecázunk egymás ellen. Legtöbbször ő nyer, de mindig arra várok, hogy megelőzhessem majd egyszer !

A szervezők végül összevonták az utánpótlás versenyzőket, így 3-an kerültünk azonos kategóriába.

Jó lett volna, ha ez a méret jött volna végig
A verseny megint a szokásos forgatókönyv szerint kezdődött: Hínárkaszálás, takarítás, nádvágás.
Már meg sem lepődök, hogy a felkészülésből erre megy el, majd egy óra.

A kezdésre úgy-ahogy sikerült normális horgászhelyet kialakítani - mint később kiderült, nem lett tökéletes a pálya.

Kezdésre snecizésbe fogtam, majd amikor a bal oldalon jött pár hal rakós távon, én is átálltam oda.

Szorgalmasan húztam a kisebb keszegeket, és sajnos sok leakadt a part melletti hínárban.  . .
Nem azon a pár halon ment el a verseny, de azért dühített a halvesztés.

Az első menetben 2. helyen végeztem, de éreztem, hogy ma ez a verseny nem lesz meg. A sorsolásból adódóan mindegyikünk a korábbi helyére ült le a délutáni fordulóra, így kb borítékolva volt az eredmény.
Így is lett: Norbi hozta az első helyet , én a másodikat, Anti a harmadikat. Az összetett is ennek megfelelően alakult ki.

A felnőtteknél Schmidt Attila, szintén a Molnár-Sziget HE versenyzője - hozta el az első helyet, így a csapat teljesítette az elvárt feladatot.
Én pedig Anti előtt végeztem, ami nekem nagy szó, jó lenne az OB-n is előtte zárni a versenyt :)


Közben Molnár Laci verseny összefoglalója is felkerült a szövetség oldalára:

http://www.rdhsz.hu/home/index.php/versenysport/versenybeszamolok-eredmenyek/2016/egyeni-bajnoksag-2016-06-19


2016.06.19.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése