PM's fishing adventures

PM's fishing adventures

2015. október 10., szombat

Nádasparti kárászok

Hajdúszoboszlóóóó !  És ha Hajdúszoboszló, akkor Nádaspart !

Mindig nagyon várom a szoboszlói pecát, hiszen itt fogtam életem első / és második / pontyát.

Az utóbbi időben Anya tesója, Laló fogott egy szépséges amurt itt, én is erre készültem :)


Szuperjó idő volt a vízparton és Apával becuccoltam a stégsor közepére. Én úszóztam, Apa feederezett. Érdekes volt, mert Apa kiakasztott klipsszel egy helyre dobált folyamatosan, eredmény nélkül, Én pedig etetés nélkül úszóval azonnal fogtam egy szép kárászt :)

Ez így ment folyamatosan, annyi változással, hogy beesett egy szép keszeg is. Na keszeget én még itt sose fogtam, most az is összejött.




Később kijöttem a partra és ott pecázgattam, főleg Lalo bedobott szerelékével. Itt is sikerült kárászt fognom, bár igazán pontyot vagy amurt szerettem volna, de sebaj. Majd legközelebb.

2015.09.13.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése