PM's fishing adventures

PM's fishing adventures

2015. október 29., csütörtök

Jagermeister és törpeharcsa

Szombaton igen korán keltünk, mivel Solymáron túl volt versenyem, Piliszentivánon. 6-ra értünk oda, mi voltunk az elsők. Olyan sötét volt, hogy nem láttam 5 méterig, ja és hűvös is volt eléggé.
Apa befizette a nevezési díjat és vártuk, hogy megérkezzen mindenki. Hagymás zsíros kenyér volt a reggeli. Ettem is belőle párat. Az idősebbek a hideg ellen pálinkával védekeztek.
A kérdés mindig így hangzott: Szilva vagy törköly ?:)
A nap is kezdett kisütni, mire kis csúszással megkezdődött a sorsolás.
Kihoztak egy tálcányi poharat, aminek az alján volt a szám. A pohárban itóka. Mivel első voltam, én sorsoltam elsőnek. Gondoltam egy gyors kávé reggelről . . . felemeltem, megszagoltam: Mi ez gyógyszer? De a helyiek már mondták is, hogy húzzam le gyorsan !
Lehúztam, és a fűtés meg is indult. Hopp egy Jager !  A torkomat kaparta kissé . .  Ja a 28-ast állást húztam.
A csúszást még azzal is tetézték, hogy félóra múlva megy a verseny. Kicsit kapkodós lett a kezdés. Szerencsére feederezni is lehetett, mert különben nem lettünk volna készen. Az is sokat segített, hogy egyféle keszeges kajánk már készen volt. E mellé ragasztott csontival készültünk. Félóra eltelt, de addig csak kisebb piszkálások voltak a pickeren. A 29-esen már láttuk, hogy szákolnak. A picker spicce elég zavaró volt, kihúztam és kiderült, hogy a víz tele van törpeharcsával !  Na hurrá, a ragasztott csonti bukott.
Párszor körbesétáltak részmérlegelés miatt, de halról nem nagyon jött hír. Szépen végigültük a versenyt, én főleg fényképeztem, mert halunk az nem volt. Halfogás helyett főleg videóztam, a GoProval.
A verseny végén kiderült, hogy összesen 12 halat fogott az egész mezőny. A harmadik helyhez elég volt 1 db hal . .  A végén egy zöldbabos sváb leves volt, ami nagyon finom volt. Ezután elbúcsúztunk és már indultunk is haza.


2015.10.03.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése