PM's fishing adventures

PM's fishing adventures

2015. október 27., kedd

Először a Prérin

Apa beszélt valamikor az Istvánnal, hogy lenne egy páros verseny a Prérin, de nincs ki a csapat és Zsófi mellé kell valaki. Így megkérte, hogy ha tudok menjek el segíteni. Nagy halas volt a pálya ezért simán benne voltam, bár a feederezés még mindig kicsit idegen nekem.
Taktikai megbeszélés
István első hala
Reggel keltünk és elindultunk a Préri felé. Istvánék már ott voltak és pakoltak. Mi is kaptunk pár cuccot és elkezdtünk becipekedni. Gyors sorsolás után elfoglaltuk a helyünket. Én egy álláson  Zsófival, István meg  Gabóval, a harmadik csapattárs a tó túloldalára került. Botok szerelése, arra a szerelék felrakása, és az etetőanyag bekeverése következett. A csali krill-es pellet, mellette csonti volt, a kosárba pedig a fehérje pótlás kedvéért ragasztott csonti kerül. Kicsit csúsztunk az előkészülettel, mivel dudaszóra még nem nagyon voltunk kész. Elkezdődött a verseny, a botok 40 méterre voltak kihúzva, a két botot bedobtuk és vártunk. Elég sokat kellet várni. szemben is volt egy csapattársunk és őket láttuk, hogy szákolnak egy pontyot, az egész tavon senki semmit. Ezután Apa mondja, hogy az István már fogott egy 5 kilós pontyot.
E hír hallatán Zsófi botját elcsavarja valami hal. Pár perc fárasztás után partra került az 5 kilós ponty párja is.
A kupa maradt Istvánnál !
Ezután nekem is volt egy kapás de az nem volt olyan nagy 2-3 kiló körüli. Utána megint nagy csönd. Nem nagyon csavargatták a botokat a halak. Ekkor Zsófi bevág, rövid fárasztás után a part előtt ment el a hal. Ezután mikor újra dobta a botot, nekem azonnal kapásom lett, de ezt átadtam neki, az elvesztett hal miatt. Ez is gyorsan kijött, és ez is 5 kiló fölött volt. Nekem nem a legnagyobb halak jutottak. Voltak 1 kilósok, de nekem a legnagyobb egy 3 kilós volt. De ezzel is tudtam segíteni a csapatot. Másnál nem nagyon láttam halat, vagy nagyon elszórtan itt ott húztak egy egy halat, de érezhető volt, hogy vezetünk. Ekkor Gabó mögöttünk elkezdett kárászozni. Amikor megéheztünk Apa rendelt egy pizzát, amit az álláshoz ki is hoztak. Pont egy fárasztás közben ért oda a pizza, tök jól látszott az egyik videón :) A verseny végére durván 1 kilót vagy többet kiszedett. A mérlegelésnél derült ki, hogy a legtöbb halak díját elvitték, és a legtöbb súlyt, mivel 20 dekával előztek meg minket. Zsófinak nem tetszett, de nem baj, mert a csapat így is a toppon volt. Örültem, hogy a versenynek vége, mert azért ez is 6 órás egy helyben üléses verseny volt. A verseny végére megérkezett az Invitel vezérigazgatója is, David Blunck, akinek igen komoly akcentusa volt. Gratulált nekünk, hogy mennyi szép halat fogtunk. A 2 gyereke gyorsan Gabóhoz csapódott és együtt pecázgattak.
Elpakoltunk és elkezdtünk szedelőzködni kifele. Összesen kb 27 kilogrammot sikerült megfognunk, és ezt előzte meg István meg Gabó.
Ebédeltünk egy finom marhapörköltet, és mentünk az eredmény hirdetésre. Összetett csapat első, egyéni első,második és harmadik hely. A tavaly elhódított kupát így Istvánék újabb egy évig őrizhetik !
Jó nap volt mindenkinek. Elbúcsúztunk mindenkitől, és elindultunk hazafele. Istvánéknak pedig nagyon köszönöm ezt a szép napot !

2015.09.19.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése