PM's fishing adventures

PM's fishing adventures

2015. július 1., szerda

2015. évi RDHSZ Egyéni Bajnokság - Vegyes eredmény

A tegnapi maconkai verseny után ismét koránkelés - bár nem olyan korán, mint tegnap.
Az elsők között érkeztünk a vízpartra, páran voltak csak lent, azt hittem már rossz helyre jöttünk vagy rossz napon. Félórán belül azért benépesült a vízpart, érkeztek a különböző kategóriák versenyzői. U14-U18-U23-női-felnőtt és veterán kategóriákban.
5,30-ra volt kiírva, mi ott is voltunk, de a többség 6ra ért oda. A sorsolásnál már Norbiék is befutottak. Egyszerre kellett kisorsolni a délelőtti és délutáni helyeket. 23 és 24-es helyet húztam, akkor még nem tudtam ez mit is jelent. Na ez gyorsan kiderült - persze hínármező !
Itt még sneciztem
Most viszont ez már többeknek gondot jelentett, ezért a pálya gyorsan újratervezték. Molnár Laci vezetésével, kb 50 méterrel feljebb költözött az U14es pálya.
Anna csalizás közben
Itt már gyérebb volt a hínár, és azt is kaszálták a verseny kezdetéig. Maradjunk annyiban, hogy pecáztam már tisztább helyen is a csőhídin.
Snecizésre készültem, itt leginkább az a fő csapás. Szedtem, szedegettem a sneciket, de egy idő után megálltak. A kezdéskor kialakítottam azért egy rakós etetést is, a verseny végén ide álltam át. Apa közben nézte a többieket és látta, hogy Dominik és Anna jobb tempóban horgászik, mint én. Az utolsó félórában kivarázsoltam pár szép halat, de éreztem, hogy első tuti nem leszek, de talán második se . .

Dominik koncentrál
Norbi keresi a halakat
Norbi szenvedett a versenyen, nem nagyon ment a snecizés, párszor már a matchbottal is dobott. Tőlem balra Áron inkább rakózott, de nem hallottam, hogy nagyon húzta volna a halat. Apa azért is nézte azt a pályát, mert délután oda költözünk majd át. Rakósra csak a végén néztem, ahol bejött három szép keszeg. Ez dobott még hozzá pár dekát. 12kor vége volt az első fordulónak. A szélén kezdték a mérlegelést. Hát, ott nem fogtak fél kilót se. Én 1kg körül  fogtam, Anna 1460 gr, Norbi 420 gr-ot fogott. A legszélén Dominik szépen húzta a halakat, meg is volt az eredménye 1840 gr. Ezzel meg is lett a sorrend. Én harmadik lettem, Anna második, Dominik első. Átcuccoltunk a másik helyünkre, ahol a 2. forduló lesz. Ez mikor megvolt, elmentem sétálni, hogy felnőtteknél, hogy áll a mezőny. Noémi nőibe, 5 kg halat fogott 4 óra alatt, sneciből.

Második fordulós teríték
Attila gyűjteménye
Mérlegelés után jött az ebéd, ami pizza volt. Kaja után mindenki elfoglalta a helyét és szerelgetett. 3kor kezdődött a második forduló. Előttem hínár volt rendesen, csak egy kibújó volt, ami sneci fogásra volt alkalmas. Ott szedtem 20 snecit gyorsan, aztán megállt a fogás, mint az előző fordulóban. Gyorsan kinéztem a rakóra, és elsőre fogtam is egy szép keszeget. Úgy döntöttem maradok ennél, mert ez legalább dobja a súlyt. Szépen is jöttek a nagyobb keszegek, szóval a verseny végéig nem álltam le ezzel. Szép ritmusban tudtam horgászni a 3 óra alatt. Norbi sajnos továbbra sem találta a halakat, Annánál se úgy jött a hal, ahogy kellett volna. A terv nem pont úgy alakult, ahogy kellett volna . . . A második forduló előtt azt számoltuk, hogy meg kell nyernem a fordulót és Dominik nem lehet második, aztán fogott kiló fog dönteni.
Nem csak sneci akadt horogra
Sajnos Apa úgy látta, hogy Dominik jobban gyűjtöget, mint a többiek, tehát max a második hely lesz meg nekem. 6kor jött a vége duda és a mérlegelés is. Nálam kezdtek : 2780 gr  - kb ennyire is saccoltuk. Anna az én korábbi helyemen kb fél kilót fogott. Áron is keveset fogott, Norbinak sem ment igazán. Dominik 1 kiló feletti fogása azt jelentette, hogy neki első hely 2 forduló után, nekem a második. Anna lett végül a harmadik. Sajnos az első fordulón ment el a verseny.
Ez van, majd jövőre - immáron U-18ban  -ismét megpróbálom. Jó sokáig ott maradtunk még a vízparton, a felnőtt verseny után az eredményhirdetés is elhúzódott. Gratuláltam a többieknek, Schmidt Attila szoros versenyben - fogott súllyal -
előzte meg Molnár Lacit. Klassz verseny volt, sok szép hallal, jövőre már tapasztaltabban jobb eredményt fogok én is elérni.

2015.06.21.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése