PM's fishing adventures

PM's fishing adventures

2015. június 17., szerda

Ismét a csőhídi pálya

Vasárnap reggel megint a csőhídi pályán voltunk, megint versenyre készültünk. A  2015. évi RDHSZ Egyesületi Csapatbajnokság  mellett rendeztek egy gyerekversenyt is.
A dzsungel

A terv a szokásos : 3 óra snecizés, 1 kiló / óra snecivel meglátjuk milyen eredményt lehet elérni.

A megvalósulás ehhez képest: egy nagy bukta ! A sorsolásig nem volt baj, mert nem láttam hova esik a kihúzott horgászhelyem. Amikor megláttam . . . argghhhh . . .


 Full hínár, és a parthoz közeli részen egy 1,5 méterszer 1 méteres horgászhely. Ide ugyan hal be nem jut. A felkészülés úgy kezdődött, hogy az egyik versenyszervező negyedórát "kaszált", ezzel a nád jó része legalább eltűnt, mert az is volt dögivel.

Itt még bizakodtam
Itt már nem annyira
Aztán mikor letisztult a víz látszott, hogy ide markoló kéne, ami kiszedi a hínárt, de lehet az is kevés lett volna. Apa nekiállt még kaszálni, de szinte semmi látszatja nem volt. Egyzserűen reménytelen helyzet volt és közben a verseny már ment. Kiimádkoztam pár kis snecit - a hínáron csak azok jutottak át - de azzal semmire se jutottam. Apa elszaladt a rakóért, szerzett tűzőszúnyogot is a csapattól, de a rakóval is csak épp a hínár túloldalára értem át. Amikor meg kapásom és halam lett, az ott akadt el a hínárban. Vicc volt tényleg. A három óra alatt kész csoda volt, hogy 500g halat valahogy összegyűjtöttem egyáltalán. Ezzel konkrétan tökutolsó lettem. Jó fejek voltak a versenytársak, mikor a mérlegelésnél meglátták a pályámat: Miért nem kértem másik helyet ? Ha tudtam volna, hogy lehet . .
Mindegy, amit tudtam megtettem, ez most erre volt elég. Bodzsár Norbi pickerrel behúzta a versenyt, bár voltak hangok, hogy a módszer használata fair volt vagy sem. A szabály mondjuk nem tiltotta.

Délután lementünk Kiskunlacházára, meglátogattuk volt ovistársam apukáját, aki pár szuper dologgal lepett meg minket. Úszók, versenyeszközök, etetőanyagok . .  hatalmas segítség lesz az elkövetkezendő horgászataim során. Ezúton is köszönöm, Pilu ! Ígérem, nem hozok szégyent a felszerelésre !

Hétvégén Maconka, majd megint a Csőhídi pálya !

Ui. A csapatversenyen a Molnár Sziget HE tarolt, első helyet és harmadik helyet hoztunk el ! Gratula !
2015.06.14.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése