PM's fishing adventures

PM's fishing adventures

2014. július 24., csütörtök

Maconka - könnyűszerelékes gyakorlás, verseny előtt

Maconka aranya

Én már csütörtökön lementem a Nagyszülőkhöz, Viktor segítségével. Viktor Ausztriából jött, így tudott útközben felvenni. Mindent bepakoltunk, és kilenckor elindultunk. Az úton nagyon sokat beszélgettünk, mit, hogy kell csinálni a versenyen, mivel Viktor nem tud ott lenni, mert a családjával elutaznak, ezért Szilvesztert kértük, hogy jöjjön segíteni. Hogy még jobban felkészült legyek a szombati versenyre, még előtte egy nappal lementünk Viktorral gyakorolni.
Fárad a hal
 Reggel keltünk, és már indultunk Maconkára. Ott jegyet vettünk és úgy terveztük, hogy majd megyünk a gátra, de kiderült oda 1 méter x 1 méteres merítőhálót kell használni, így mivel az nem volt nálunk,nem mehetünk a gátra.
Következőnek a 3-as tavat gondoltuk, mivel az kicsit hasonlít az előtározóra, és gondoltuk, hogy a mélység is egyezik.
...és már a kezemben a rekord compóm
Mindjárt megvan...
 Az egyik aranykárász a hatból
"Minden perc aranyat ér"



Viktorral becuccoltunk és elfoglaltuk a helyünket. Már az elején leültünk, mert ott komoly halmozgást láttunk, reménykedtünk, hogy sok a kis keszeg, kárász, és esetleg ponttyal is találkozhatunk. Én bekevertem a saját etetőanyagom, Viktor az övét. Én úgy 10-15 méterre horgásztam, egy igen könnyű szerelékkel. 16-os főzsinór, 10-es előke, 14-es horog. 2gr+1,5-es úszó, pici No.3-as sörétólmokkal. Az etetőanyag a Maros Mix, ponty- kárászos etetőanyag volt. Csontit is öntöttünk hozzá, hogy a keszegeket jobban csalogassa az úszó köré. Az Én horgomon 2 db csonti és egy kis pinki volt az ízletes csali, Viktornál egy darab giliszta,  hátha jön az ezüst kárász, vagy egy-egy ponty. A horgomat majdnem érintőre tettem. Három tolós keszeg kapás után, azt észleltem, hogy inkább a piros csontira, vagy pinkire harapnak. Ezért a peca végéig nem váltottam csalit, csak ezzel nyomtam: két db piros csonti. Az etetést nem erőltettem annyira, ha etettem, akkor is két db, diónyi méretű gombócokat lőttem be. Viktor többet etetett, nem tudom, hogy ezért, de neki kevesebb kapása volt, de persze azért ő is szedte ki az aprónépet. Azt nem tudom, hogy mondtam egész végig match bottal horgásztunk. Az idő tökéletes volt, egy rendes, szélmentes idő. Pár dobás után egyszer csak szép lassan komótosan elmerült az úszó. Már jobban küzdött, gondoltam nagyobb keszeg, vagy kárász. Mikor megszákoltam, akkor láttam, hogy egy gyönyörű aranykárászt fogtam. Gyors fotó és már mehetett is vissza a hal. Utána zsinórba még három aranykárász, és hirtelen egy compó is beugrott. Eddigi rekordom most megdőlt, compóban, és kárászban (arany) is. Viktor ment messzebbre, jött közelebbre, de mindenhol csak keszeg jött neki. Én végig ugyanott, ugyanavval a csalival és mindig annyit etettem. Arra gondoltam a kicsit kevesebb etetőanyag több halat adott, mintha többet etettünk. A kis etetéssel értem el azt, hogy ott tartom a halat, így mindig ott voltak a halak. A végén hat aranykárász és egy compó jött nekem, meg persze irtó sok keszeg. A ponty ma elkerült minket. Olyan 2 óra körül indultunk haza.
Jó kis peca volt, edzőnap a másnapi versenyre.

2014.07.18.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése