PM's fishing adventures

PM's fishing adventures

2014. július 24., csütörtök

II. Maconkai Napsugár Nemzetközi Kupa (Maconka Barátai '14 Szuperkupa 4. forduló)

Elérkezett az újabb forduló, de ez a poszt most nem rólam, hanem az öcsémről, Ádámról fog szólni !

Át is adom neki a stafétát.

Na ez egy jobb kép :) !
Első pontyom !
Szombat, eljött a verseny ideje. Ahogy kiértünk Maconkára, húsz perces várakozás, de utána elkezdődik a sorsolás.Én a 6-os helyet húztam, Milán a 4-est. Amilyen gyorsan csak lehetett bepakoltunk. Elkezdtük a botfelszerelést, etetőanyag keverést és a vízmélység mérést.Amint megszólalt a duda lehetett etetni ! Az első dobásom elég béna volt, de aztán azt mondtam magamban, hogy menni fog és máris dobtam 3 jó dobást.
Egyből a matchbottal kezdtem, amit Milán javasolt, de arra nem jött semmi, ezért átváltottam a pickerre.
Itt a második !
Itt a harmadik !
Első halam egy törpeharcsa volt, aztán újradobtam, vártam néhány percet és jött az első ponty ! Ekkor pont 9 óra volt. Nagyon örültem neki, mert ez volt a legeslegelső pontyom. Koit már fogtam, "simát" eddig még sosem ! Aztán újradobtam és jött egy törpeharcsa ismét. És még sok törpeharcsa, de közben jött egy kárász is. Annak is nagyon örültem, a sok törpe között. És akkor megint begörbült a spicc vége ! Ponty, újabb ponty ! Ez is meglett és még csak fél 10 volt. Szerintem vezetem a versenyt, ezt el se tudom hinni ! De még sok van hátra. Közben tőlem jobbra Petinek is jött egy ponty, ennek annyira azért nem örültem. Aztán megint jöttek a törpék, néha egy-egy kárász is. Ahogy Apa nézte, máshol se nagyon fogták a halakat, maximum törpeharcsát.
Milánnál nagy a csend . .
Így telt el jó sok idő. Már dél is elmúlt, mikor arra kapom fel a fejem, hogy megint nagyon görbül a spicc vége ! Na ez már nem törpe, vágok rá ! Ekkor már lecseréltük a pickert, Apa erősebb feederére.
Ezzel azért gyorsabban kitekertem a potykát. De azért ez egy nehezebb bot és orsó, én is elfáradtam a fárasztásban.
Megvan !
Közben Milánnál semmi nem sikerült, sok szakítás, a rakónál törpe hegyek, matchre is törpe, a végén ő is feederre váltott. Elkezdődött az utolsó óra. Én már nagyon fáradtam, sokszor kérdeztem Apát mikor lesz vége a versenynek. A verseny elején gilisztával csaliztunk, aztán váltottunk kukorica-giliszta párosra - erre jöttek a pontyok. A vége felé jött pár kárász, ami nagyon kellett, mert mellettem az 5-ös helyen, elég sok kárászt és törpét fogott egy versenyző. Közben jobbra is próbáltam figyelni, Petinél is volt már kb 3 ponty és jó pár kárász. A legeslegvégén /2 perc volt még hátra/ , amikor egy nagy rántás a feederen és már horgon is volt a ponty! Elkezdtem fárasztani és látom közben, hogy a balra lévő lány is akaszt egy nagyobbat - gondolom ponty volt az is. Én szépen kifárasztottam a pontyomat és Apa meg is szákolta.
Dudaszó, vége a versenynek.
Jöttek is mérlegelni, Apa nézte nagyon, kinek mi sikerült.
2180g a jobb szélen /1 ponty/
1050g Dominiknál /sok törpével/
2930g Petinél
5300g nálam és ehhez jönnek még a törpék /900g/ - összesen 6200g
5050g tőlem balra
1050g Milánnál
az utolsó 3 versenyzőnél kb 2000g - 2000g hal volt, így már biztos volt hogy ÉN nyertem a versenyt !!!

Kicuccoltunk a pályáról és mentünk ebédelni. A halőrháznál már ott volt az egész család, és a kupák is:)

Azt még el kell mondanom, hogy Milánnak Szilveszter nagyon sokat segített, végig ott dolgozott mellette, ahogy Papa is ott volt velünk végig. Apa és Szilveszter is velünk ebédelt és vártuk a díjkiosztót.

4 óra előtt kezdődött a díjosztás, szokás szerint a gyereke kapták meg először a kupákat. Első helyezett: Dénes Ádám ! Ezt aztán sose gondoltam volna, de nagyon szuper érzés !
A díjkiosztó után közös fotó a dobogón és mentünk haza ünnepelni.


2014.07.19.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése