PM's fishing adventures

PM's fishing adventures

2014. június 20., péntek

Taksony

Horgászhelyünk
Új helyre mentem pecázni, Apa már sokszor volt ezen a helyen a kollégáival, és most engem is elcsalt ide. Ez a vízrész az RSD mellékága.
Feeder kitekerése
Apa munka után hazajött, engem meg előtte megkért, hogy rakjam össze a felszerelést. Apa munkatársa, Pisti bá vitt minket.
Gyorsan odaértünk, és kiválasztottuk a megfelelő helyet. Én Apával egy helyre cuccoltam, Pisti eggyel mellettünk, nem olyan távol. Feederezésre készültünk. Gyorsan összeraktam Apa botját, majd utána az Én botomat is összeraktam. Eközben Apa bekeverte az etetőanyagot, ami eléggé félresikeredett, mivel véletlenül túl sok vizet rakott bele. így nem tocsogós lett, hanem ilyen nagyobb morzsa szeletekre összeállt. Mikor az etetőkosárba tettük és 5 perc múlva kivettük a vízből ugyan úgy benne volt az etetőanyag ahogy beletettük. Nem volt az igazi . .
A kicsit félresikeredett etetőanyag
 A két feedert bedobtuk, ugyan így tett Pisti is. Múltkor Ők voltak kint és azt mondta a Pisti, hogy három pontyot is sikerült horogra csalni. Jellegzetes itt a törpeharcsa, ezért készültünk rá. Nagy kukoricát vittünk, amit remélhetőleg nem vesznek fel. Múltkor még a
Apa is itt volt, és mikor pecáztak előttük rabolt a balin, vagy csuka nem tudták, hogy mi, de Apa mondta következőre hozza a pergető botot.
Ha nincs a láda, akkor elég egy kis szék
Pisti horgászhelye
 Én, míg Apa még valamit csinált az etetőanyaggal, gyorsan összedobtam a pergetőbotot és arrébb mentem két horgászhellyel, hátha lesz valami. De persze semmi nem volt, még mozgást se láttam. Gondoltam elindulok vissza, mivel nem volt kapás, de dobtam még egy utolsót, és persze, hogy most akadt be valamibe. Húztam, húztam nem mozdult, így fogtam egy utolsó nagy rántással elszakítottam. Mikor vissza fele sétáltam, láttam, hogy Apához jöttek a halőrök. Ott ellenőriztek. Apa és Pisti után Én is megmutattam az engedélyem, majd a a halőrök tovább álltak.Ez volt az első ellenőrzésem.
 Ezután Apa feedere nem akart beállni, mindig kiegyenesedett. Én is próbáltam, majd Apa nem tétovázott nagy rántással bevágott, és rajta volt egy kis törpeharcsa.
Apa eltette, hátha otthon majd tud belőlük csinálni valamit. Aztán Pisti fogott egy szép példány, majd még egyet. Aztán Én fogtam egy törpeharcsát, majd Apa. Ez így ment sokáig, amikor Apának elszakadt a damilja, és a szerelék ment a vízbe. Átállt Matchbotra, ami hozta az eredményt. Sok törpeharcsát fogott. Ezután ami jött, azt nem lehet elfelejteni.
Pisti tömi az etetőkosarat
 Bedobtam a feedert és letettem az állványra, beakartam feszíteni, de nem akart beállni. Gondoltam megint egy törpeharcsa, de egyszer csak olyat rántott a feederen, hogy majd a vízig ért. Nem tudtam ilyen gyorsan felfogni, és elég furán bevágtam. Bevágás után éreztem, hogy kis ponty vagy kis amur van rajta. Szépen tekerem kifele és mint az őrült megindult a hal a nádasban. Mondjuk olyan kicsi nem lehetett, mert behúzott fékkel indult el. Majd csapott kettőt és leakadt.
 Na amit ott mondtunk miután elment a nap hala, azt azért nem írom le, mert "csunya". Utána még fogtunk pár halat (törpeharcsát) és kezdtünk összecuccolni, mivel 21:00-kor kezdődik a VB és nem akartunk lemaradni róla. Negyed kilenckor indultunk el. Jó kis nap volt, Apa még aznap kibelezte a halat, és másnap már paprikás lisztbe kisütve ettük meg a harcsákat. Olyan "Rogerkapitányosra" sikerült, a képet is tőle vettem, régen sokat olvastam nála a horgászataikról.
http://www.rogerkapitany.hu/

 Apa megjegyezte: "Ennek a kétszeresét kellett volna fogni, de kóstolónak éppen elég volt"

2014.06.18.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése