PM's fishing adventures

PM's fishing adventures

2014. június 1., vasárnap

Gyermeknapi horgászverseny - Gyömrő

Rendhagyó bejegyzés következik, mivel inkább Ádám testvéremről fog szólni, mint rólam.

Tehát: már tavaly is eljöttünk erre a versenyre, nem igazán sikerült eredményt elérnem, mivel nem egy halban gazdag tó. A tavalyi versenyt 3 kis kárásszal nyerte meg egy srác.

Reggel 7.40re odaértünk a tóra, köszönés, sorsolás. Én a 6-os helyet, Ádám a 3-ast húzta.

Úgy néztük mindkét hely jó, elég közel a nádas. Én a rakóssal is elérem a szélét - elérni éppen elértem, de eredmény . . .hát az semmi :(

A további rész szóljon Ádámról.
Apával letelepedtünk. Az etetőanyagot már bekevertük és egyből a sorsolás után már lehetett is etetni. Ezután gyors mélységmérés - ami inkább sekélységmérés volt, mert kb 1 méteres volt a víz előttünk.
Apa szerzett tűzőszúnyogot, így az első bedobásra azt választottuk.
5-10 perc után jött az első halam. Egy tenyeres dévér. Mivel a merítőszák Milánnál volt, Apa kézzel "szákolt".
Megvan az első hal ! Apa néha átment Milánhoz - túl messze nem pecázott - egy ilyen alkalommal ismét kapás ! Kiabáltam - Apa ! Hal ! Apa! És ő futva érkezett - Kárász ! bár nem túl nagy, de akkor is kárász.
Ezután kis szünet jött, de az első óra végére jött még egy dévérkeszeg. 3 hal, egész jó.
1090 g
Apa mondta, a 3 szép szám, de a 4 még szebb, kéne fogni még egy halat. A dobás közvetlenül a nádfal elé érkezett és már húzta is el valami ! Gyors kitekerés - ez is dévér! Közben néztük nagyon az órát, lassan kezdett elfogyni a 2 órás versenyidő.
20 perc - 15 perc - már csak 5 perc, na még egy utolsó dobás. Az úszó a nádfal elé esett, komoly elhúzós kapás - és dudaszóóóóó! Na ez még éppen érvényes, óvatosan fárasztottam ki, mivel szemre ez volt az eddigi legnagyobb hal. Bizony ám, egy termetes kárász a horgon. Gyors fotó és ment a többi közé, de már ott is volt a mérlegelőcsapat. 1090 gramm - én teljesen elégedett voltam az eredménnyel.

Negyedóra múlva eredményhirdetés. Milán megúszta fogott hal nélkül, az én fogásom az 5. helyre volt elég. Nekem tetszett a tó, Milánt pedig ne kérdezzétek róla :D Ja: az ajándéksapka szuperkirály!

2014.06.01.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése