PM's fishing adventures

PM's fishing adventures

2014. május 12., hétfő

Sügér Horgászbolt - Gyerek horgászverseny a csőhídi pályán

Egy nap telt el és ismét horgászverseny. Tegnap még Bátonyterenyén, ma már Budapesten.

Tavaly már szerepeltünk itt, több kevesebb sikerrel - Ádám nyerte a célbadobó versenyt.

A verseny lényege: 2 óra alatt a legtöbb / darab/ halat fogni ! Tehát gyors spiccbotozásra készültünk. És amire nem készültünk az egy klassz kiadós eső vasárnap reggelre.
7.45re kellett érkezni, mivel a pálya közel van hozzánk, 7.40kor indultunk otthonról, szemerkélő esőben és 7.48ra érkeztünk a pályára - zuhogó esőben . .
Esőkabát fel, esernyő elővéve, és a tegnapi etetőanyag kitéve az esőre, elvégre a sneciknek csobbanós kaja kell :D Sorsolás, még mindig szakadó esőben: Ádám 15-ös hely, nekem a 21-es - utánam már csak egy hely maradt. Persze, hogy megint mellém ül be egy szektorszéle ! Mindenki kapott szereléket,sneciző etetőanyagot, csontit és választhatott: spiccbotot vagy haltartó szákot kér ajándékba. Mi egy ilyet, egy olyat kértünk.
Irány a horgászhely - az etetőanyag kb el is készült az esőben mostanra.
Gyorsan mélységet mértem, nézegettem hol is kéne majd horgásznom. Valamennyire ismerem a  csőhídit, de pont ezen a részen még nem pecáztam.
Apa segített Ádámnak kiépíteni a horgászhelyét, Én ezt egyedül csináltam.
8.50 - dudaszó és indult a verseny ! kb ekkor el is állt az eső.

Háááááát, régen ment ilyen gyengén a peca . . kínlódtam - 2 órán keresztül. Hogy még szebb legyen, a 22-esen egy lány pedig sorba szedte ki a sneciket, keszegeket. Apa néha átjött és mondta, hogy Ádám komótosan gyűjtögeti a halakat: snecit, bodorkát, sügért, kis keszeget - bár olyan túl sokat nem fogott ő se.
Csak tologatták az úszómat. Lehet kisebb horog kellett volna, a halak nem tudták felvenni a csalimat.
A szenvedésemnek 10.50kor lett vége - dudaszó, verseny vége.
Kezdődött a mérlegelés. Túl sok hal nem volt sehol, egészen a 15-ös helyig. Ott pedig ki ült? Hát, Ádám testvérem :) 32 halával azonnal az élre ugrott ! És már csak 7 horgász volt mérlegelésre várva - itt még lehet dobogó is ! Főleg, hogy én nem rúgtam labdába - 4 halam volt - - überciki. Na a 20-ason beelőzték Ádámot - 63 hal. Én ugye nem veszélyeztettem Őt, jött a 22, a szélső hely. 5-13-24-28-29-30-32hal !!
Holtverseny a második helyen! Az ám, de a szabály szerint a szélső hellyel szemben előnyt élvez a belső pálya - ÁDÁM A MÁSODIK !!
Rögtön a peca után kezdődött a céldadobó verseny - mi utolsónak neveztünk, a végén dobtunk.
Addigra a 3 dobásból már volt 2 db 2 pontos versenyző - mi is 2 pontot értünk el. 4es holtverseny !
Szétdobás - Ádám és a másik srác gyorsan kiesett - én maradtam egy Szonja nevű lánnyal.
Ha hiszitek, ha nem 3szor is azonos pontot értünk el, míg a végén ő kettőt rontott és én csak 1et !
Céldadobó bajnok - DÉNES MILÁN!
Nem is olyan rossz nap ez a mai !
Jött az eredményhirdetés: a versenyen 17-ik lettem - Zoltán a horgászboltos mondta: " Ma visszafogtam magam" :)
Ádám kapott egy nagy csalihalas vödröt, csalihalas merítőhálót, oklevelet és ezüstérmet a nyakába
Nekem a dobóversenyért oklevél járt és egy klassz összecsukható horgászszék.

Köszönjük, Sügér Horgászbolt, köszönjük versenytársak, köszönjük időjárás !

2014.05.11.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése