PM's fishing adventures

PM's fishing adventures

2013. szeptember 4., szerda

Szuper meglepetés !

Ez a nap olyan volt, mint  más normális nap. Reggel suliba mentem és mikor haza jöttem, neki álltam tanulni. Már a végén jártam mikor, Apa odajött és azt mondta, el kell mennünk valamiért.
 Kocsiba szálltunk és már indultunk, de én  nem tudtam hova. Mentünk az úton Érd fele, én navigáltam mert Apa nekem adott egy papírt amin rajta volt, hogy hogy kell eljutni oda, ahova megyünk.
 Én egyszer megkérdeztem, hogy mért megyünk Érdre, de a válasz, valami munkával kapcsolatos. Na mikor megtaláltuk a helyet, már gyanús volt, hogy egy kertes házhoz értünk. Még mindig nem tudtam, hogy mire megy ki a játék. Mikor bementünk két kutya fogadott. Tovább mentünk és lám a házigazda egy verseny ládát hoz ki a házból. Nézzük és már beugrott: Jöttünk megvenni ezt a kicsikét:
35.000 Ft volt az egész. A házigazda fia nyerte a ládát az Energoteam döntőjén, az eredeti áron 70.000 Ft-os ládát. Így lett versenyládám !!!!
Otthon kipróbáltuk, még nem ismerjük eléggé. A kocsiba csak hátra az ülésre fért be, a csomagtartóba nem. Papa majd még fog rakni rá dolgokat. Így lesz Etyekre Szeptember 21-én a versenyre ládám.
Király!

Otthon kiderült, hogy Papa talált rá a ládára és Apával szervezték le az egészet. Így kaptam meg kicsit korábban a karácsonyi és szülinapi ajándékomat !

2013.09.04.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése