PM's fishing adventures

PM's fishing adventures

2013. május 18., szombat

Varsányi-tó - Tököl

Szombatra pecát terveztünk, Apa talált egy nem túl nagy, de pontyban gazdag tavat - nem is túl messze

Ez a Varsányi-tó, Tökölön. Reggel még beugrottunk a Sügér Horgászboltba, egy kis kukoricáért és Ádámnak egy székért, mert egy széken tuti összeveszünk :)

Ja, mert képzeljétek el, a kisöcsém is jött pecázni / ez tök ritka /


Kb. 10re meg is érkeztünk, megváltottuk a jegyeket, Apa is horgászott, neki is váltottunk.

A tó valójában 2 tó, mi a bal oldalit választottuk.


Én elkezdtem a botokat szerelni, Apa bekeverte az etetőt. Gyuszi papától kaptam pár félét, ide a fokhagymás-poliposat hoztuk.

Na ez aztán jó büdi volt:) de lehet a halak szeretik majd, nemsokára kiderül :)

3 bot a vízben, jöhetnek a pontyok !Ekkor 11 óra volt már, kicsit fújt a szél, de egyébként jó idő volt.

Kisebb nagyobb kapások voltak, de hal egyszer sem akadt. Bezzeg mellettünk, jobbra, balra, szemben - folyamatosan fárasztottak, szákoltak.
Van itt hal, nem is kevés - főleg pontyok kerültek partra, néha kisebb keszegek.

Na és 1 óra várakozás után . . .

Ahogy megszoktátok, videó jön ! 


A match bot ismét szépen dolgozott, a pici horog szépen akadt, a halacska pedig gyorsan ment is vissza a vízbe.
Közben Apa kisebb keszegeket szedegetett ki és engedett vissza.
Pár kapásféleség után felszereltem a feederbotomat, Apának átadtam a Daiwát.

Mondanom se kell, Apa is akasztott egy potykát - egy 1,65 kg-ost. Onnan tudom , mert haza is hoztuk.Régen hoztunk el már halat és Anya is biztos örülni fog neki.


A feederen volt pár kapás, egy komolyabbat elnéztem, egy kisebbet / keszeget / kifogtam.

Ezután Ádámnak is volt egy pontyfárasztása, de a végén leakadt. Szomorú volt, ez lehetett volna élete első potykája. Szerintem már meg is lesz neki nemsokára.

2 érdekes sztori volt még ezen a helyen:

- a mellettünk pecázó kis srác nem figyelt a botjára és egy kapásnál a botot elvitte a hal ! Még a horgászládája is beleesett a vízbe, de azt ki tudták szedni. De a bot az elindult a tó közepe felé, vitte a hal !
Pont felénk hozta, Apa gyorsan dobott egyet mögé, és amikor elénk ért, elkezdte kihúzni a botot. Az meg is lett, de közben a hal beleúszott a mi másik botunkba :) Azt is kitekertük, na azon meg volt egy kis keszeg ! Dupla kapás. Kiszabadítottuk a botjukat, Apa megszákolta  és így már gyorsan meglett a ponty (1,2kg). Örültek a halnak, hát még a visszaszerzett botnak !

- a másik az nagyon durva volt !!!!!! Videó következik, csak erős idegzetűeknek !! azért annyira, nem kell megijedni, de nem semmi képek jönnek.

kattints a kígyóra, ha mersz


Sajnos ezután indultunk is haza, kifizettük a halat és 5 körül otthon voltunk.
Ide még szeretnék visszajönni, a feedert jó lenne sűrűbben használni és láttam, hogy van itt hal bőven.

2013.05.18.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése