PM's fishing adventures

PM's fishing adventures

2013. május 12., vasárnap

I. Maconkai Majális Nemzetközi Kupa - egyben: Maconka Barátai '13 Szuperkupa 2. forduló

Eljött a várva várt hétvége !

Szombaton ismét Maconka a cél, folytatódik a versenysorozat, ahol legutóbb 3. lettem

Pénteken indultunk le Salgótarjánba, előtte gyorsan beugrottunk a Sügér Horgászboltba pár hasznos holmiért:: 2 úszó /legyen tartalék/, cseppólom, kukoricakonzerv, giliszta pár dobozzal, egy csomag forgó és vettünk 2 féle édes aromát, mert kémeim jelentették, hogy az édes íz most nagyon megy Maconkán.

Este 8ra értünk le, első utam a szomszédba vezetett, Józsi bához. Átbeszéltük mit is kéne csinálni, Ő is adott pár csalit és tanácsot.

Reggel kelés 5.30kor és 6.20ra Maconkán voltunk. Már ment a sorsolás, tehát pont jókor érkeztünk.


A felnőtt sorsolás után egyből a gyerekek jöttek, közben 6 fős lett a nevezettek száma.

Elsőként húztam és szerencsém volt, a 41-es szám a jobb szélső helyet jelentette.

Utána bemehettünk a VI-os tóhoz, kipakoltunk és Apa elkezdte bekeverni az etetőanyagot, többfélét is.

Klassz idő volt, nem túl meleg, pici szél.

8tól lehetett etetni és 8.30-kor dudaszóra indult a verseny.


A kisfilmben benne lesz az  5 órás verseny  összefoglalója.

kattints a logómra és indul a videó



Az összes fogott hal súlya: 17.970 gr
ebből:                                12 koi ponty
                                         4 aranykárász
                                         1 ezüstkárász

Amikor lefújták a versenyt hullafáradt voltam és láttam Apa is jól elfáradt, de az öröm határtalan volt !
Amikor hazaértünk az egész család ott várt és ünnepelt, még Józsi bá is átjött egy koccintásra, szuper jó volt.



Ide linkelem a végeredményt, ha majd lesz leírás a versenyről azt is:
http://www.haldorado.hu/forum.php?frid=12558

Ui. ezzel a versennyel egy újabb, eddig nem fogott, halfajt is kipipáltam: az aranykárászt

2013.05.11.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése