PM's fishing adventures

PM's fishing adventures

2013. március 28., csütörtök

Joker - de nem a Batmanből :)

Ma sikerült a feederbotot kipróbálnom !
JOKER :)
Apával elmentünk Dunaharasztiba, a Joker-tóra.
Nem volt túl meleg, sőt . . . de azért nem adtuk fel és nekivágtunk a ködös időben.
A tó kb 10-15 percre van tőlünk és tök jól be lehet állni autóval, a víz nem túl mély, a halőr kedves, egyszóval jó kis hely.

Már tegnap este átszereltem a botokat otthon. 3 boton is volt mit csinálni:
A Daiwa matchboton gubancolódás és görcs volt a damilján, a görcsöt eltüntettem és újrakötöttem úszózásra.
A teleszkópos botomról, ha emlékeztek, Gödöllőn leszakadt az úszó, azt most újraszereltem.
A feederbotot pedig, az interneten talált írások alapján, felszereltük, az Apukámmal.
Persze korábban már ehhez vettünk pár dolgot a Walterlandban: feederkosarakt, 25-ös damil, egy új úszó, persze csonti (Ez Bubinak is kell mindig), kapásjelző klipsz, és alátét damilból pár tekercs - az egyik új orsómon nincs még semmi.

Na szóval, gyorsan kiértünk a horgásztóra és a felszerelés se tartott sokáig.
Gilisztát, csontit, és kukoricát tettem a horogra.A feederkosárba kolbászos-vaniliás etetőanyag és egy hónapja áztatott kukoricát tettem( jó büdös volt mikor levettem a fedelét :)  ). Bedobtam a szerelést és vártunk.

A rezgő spicc elkezdett pattogni , de én nem voltam eléggé gyors , így a hal meglépett.másodjára is bedobtam megint rezgett , de most nem annyira mint az elsőnél. Harmadjára , negyedjére, ... de hal sehol.

Tőlünk 50-60 méterre egy férfi éppen egy csukát fárasztott egy igen nagy csukát. Messzebb egy 4 kilós pontyot fogtak még messzebb egy 15 kilós pontyot, de mi semmit.

Elég hideg volt meg már ebéd idő így hát összepakoltunk és haza mentünk enni.Ezt a helyet megjegyeztük, mert jövőre ide jövünk feederezni Apukámmal. :)
2012.11.25.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése