PM's fishing adventures

PM's fishing adventures

2013. március 28., csütörtök

Előrehozott karácsony !

Ma este valami nagyon szuper dolog történt !
Csöngettek, és megérkezett volt ovistársam, Dani, apukája - Pilu.
Emlékeztek tőle kaptam az első saját botomat, a Daiwa matchbotot.

Most is engem keresett, egy bot volt ismét nála, méghozzá egy FEEDERBOT !
és még hozzá 2 db orsó, egy nyeletőfékes és egy hátsófékes.

A bothoz tartozott 3 rezgőspicc és egy úszós vég.

Megköszöntem szépen, de igazából nem tértem magamhoz a meglepetéstől, ez annyira nagy dolog volt.
A feederezésre eddig nem nagyon gondoltam, maximum majd a jövőben, így viszont elkezdtem utánaolvasni, mit hogy kell majd szerelnem hozzá.
Az viszont valószínű, hogy már csak 2013-ban tudom kipróbálni, mert lassan itt a tél :(
2012.11.11.
Ez a nap pont a szülinapja Gyuszi Papának, a nagypapámnak, aki szintén sokat segít a pecázásban. Boldog Szülinapot Gyuszipapa !!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése