PM's fishing adventures

PM's fishing adventures

2017. szeptember 15., péntek

Napsütésben Dégen !


Apa szervezett nekünk / Nekem és Ádámnak / egy kis programot.
Ifjúsági és gyermek horgászversenyre mentünk Dégre !

Itt még sosem jártunk, már csak ezért is izgalmas kihívásnak ígérkezett a dolog.
A tóról annyit tudtunk, hogy Szilvási Szilárdék egy videójukban itt pecáztak.
Én szerettem volna egy jót rakózni, matchezni, Ádi pedig beült egy feederbot mögé.
Ahogy az már lenni szokott a 2 testvér a tó két végére sorsolt . .  Nagyon meghálálta magát a bringa, amit Apa berakott a kocsiba. Jó pár kilométerrel gazdagodott a nap végére :)
Az sem volt már semmi, hogy a bekocsikáztam a cuccom a tó végére, ellenfeleim minimális cuccal ültek le, de persze egyedül én pecáztam úszós módszerrel :)


Erre számítottunk is, nem ért meglepetésként, próbáltam így is helyt állni. Ami meddő próbálkozás volt, de a legtöbb halat fogó értékelésben azért az élen sikerült végeznem :)
Súlyban sehol nem voltam, mert a keszegeim súlya semmit nem ért a pontyok ellen.
Apa folymatosan ingázott kettőnk között, így pont lemaradt Ádám szákolás előtt elhagyott haláról . .
Nem sokkal később viszont Ádám már pontyot fárasztott, szépen, óvatosan terelte szákba a tükröst.
Pár kapása volt még, de nem sikerült jól akasztani azokat, így végül a végén 1 hallal zárta a pecát.
Én úgy láttam egyáltalán nem volt csalódott, hát még, hogy a pontyot megkapta ajándékba :)
Ádi megoldotta az ebédre valónkat :)
Nagyon szép helyen horgásztunk, azt meg kell hagyni . .  ide lehet még visszajövök egy feederbottal és akkor a súlyok versenyében is élen végzek majd !

2017.07.29.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése