PM's fishing adventures

PM's fishing adventures

2015. február 15., vasárnap

Megvan a majdnem GoPro !

Mivel az év eleje a felkészülésről szól, ritkábban a pecáról, most is más lesz a  téma.

Egy ideje már gyűjtögetem a pénzt egy akciókamerára, horgászcuccot is csak óvatosan vettem tavaly.
A terv az volt, hogy egy GoPro kamerát tudjak venni, de annak az ára /ami már wifis és jól használható/ továbbra is az egekben volt. Év elején Apa kiszúrt egy másik típust, ami elérhető áron van, elég jók a tesztek eredményei és többféle kiegészítővel felszerelve megvehető.
Persze egész januárban nem volt belőle készlet, de február elejére érkezett be pár darab belőle.
Szombaton - FeHoVa előtt - már a bolt felé robogtunk, a félretett pénzemmel a zsebemben.
Alig tudtam kivárni, hogy kézbe vegyem, Apa még vett bele egy SD kártyát és a kocsiban már boldogan forgattam, nézegettem.
Így néz ki a kicsike:

A FeHoVan nem voltunk kint sokáig, találkozunk Viktorral, megnéztük a standokat, pár bemutatót a nagy akváriumnál. Az Erdei Attila feederes bemutatója érdekes és tanulságos volt. Távozás előtt Apa még vett egy spéci etetőanyagot - Az Extreme Methodos / Kurucz Dávid-Páll Eörs féle / Energy-re már rég fájt a foga.

Otthon gyors ebéd után, már bontottam is a dobozt és kezdődött a szerelés, tesztelgetés.A tok úgy néz ki vízálló :)
 Nagyon klassz lesz ez, jól ki tudom majd használni a pecák során.

Addig még van jó egy hónapom kitapasztalni a kamerát.

2015.02.14.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése