PM's fishing adventures

PM's fishing adventures

2014. december 2., kedd

Villantó Évadzáró Kupa -------- Fagyasz-tó verseny

November utolsó napja és az év utolsó horgászversenye. Apa rábeszélt, hogy induljunk el egy páros versenyen és nézzük meg, mire megyünk kettecskén.
A verseny előkészületeihez tartozik, hogy elmentünk meleg kabátot, nadrágot venni, mivel ilyen cuccunk nem igazán volt. A Decathlonban felszerelkeztünk és vasárnap kora reggel ott volt a tó partján. IIIIrtóóó hideg volt, valami apró ónos eső is esett és a szél is fújt.
Na, mondom én a kocsiban ülve fogok pecázni :)
A sorsolásnál a szigeti szektort húztam, annyira nem örültünk neki. Szívem szerint szerettem volna a korábbi helyemen versenyezni. Ez van, majd máskor Apa húz. Kipakoltunk és a kezem már kezdett is lefagyni, Apa kesztyűjét meg is szereztem. Én a nagy feedert és a közepest szereltem fel, Apa egy kölcsön feedert és egy pickert vetett be. Sokáig semmi nem történt, talán annyi, hogy Apa elrontott egy kapást a pickeren, a part közelében maradt le a hal. .és bazi hideg volt . .
Fél 11-kor megszólalt a kapásjelző a nagy botomon, gyors bevágás, és gyors fárasztás után meg is volt az első halunk.
Akkor még nem tudtuk, hogy egyben az utolsó is :(. A szákolásnál már gyanús volt az akadás, közelről nézve pedig láttuk, hogy ez aztán mákos egy kapás volt. A hal szájában egy komoly előke volt, 2 horoggal szerelve. Az én végszerelékem a cucc végébe akadt bele, így lett meg a halunk. Nem semmi.
Az se, hogy innen szinte semmi nem sikerült. Apa pickerén volt még pár kapás, de mindig rossz ütemben vágott be. Mellettünk jobbra is balra is folyamatosan fogták az 1-2 kilós pontyokat.
Látszott, hogy itt nekünk ma nem terem babér . . . de legalább a versenyt nem adtuk fel, nem úgy mint a tőlünk balra horgászó páros. Pedig szektorszélét húztak, már volt egy tokhaluk is / ami 5000 pontot ért /.
Kitartottunk a verseny végéig és villám pakolás után mentünk ebédelni. Ez volt a legjobb része a napnak. A babgulyás mennyei volt. Az eredményhirdetés gyorsan lement és fél 4 körül indultunk haza, ahol forró fürdő várt. Végül egy fázós versenyen sikerült az évtől búcsúzni, legalábbis békés hal szempontjából.
Azért remélem idén fogok még halat, csukát v. süllőt v. harcsát v. sügért :)

2014.11.30.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése