PM's fishing adventures

PM's fishing adventures

2014. július 15., kedd

Galgahévíz, Bika-tó Falunapi horgászverseny 2014

Reggel 5kor indultunk, hogy a 6-7 óra közötti nevezésre odaérjünk, Galgahévízre ahol volt a verseny.
Előtte a tó másik oldalára sikerült menni, de másodjára megtaláltuk a halőrházat, gyorsan neveztünk. Én kihúztam az 1. helyet. A ládát gyorsan felállítottuk, a rakós botot, meg a többi botot. Bekevertük az etetőanyagot és készen álltunk a pecára. 7kor elkezdődött a verseny Én betoltam a rakót, de semmi nem volt. Egy kis mozgást se láttunk. Gondoltam a rakót nem kéne erőltetni, ezért elővettem a match botot. Bedobtam, közben szereltem egy spicc botos szereléket, mert mellettünk, már két kishalat fogtak, így gondoltam, hogy ha a match nem megy akkor megint váltanunk kell.
Még a spiccre váltás előtt beesett egy kis keszeg, a spiccre pedig egy durbincs és utána egy sneci.
Nem volt sok, de ha jól láttam mellettem még ennyi halat se fogtak. Az igazsághoz tartozik, hogy az egyik versenyzőt nem láttam a zsiliptől és ő fenekezővel nyomult, tehát bármikor jöhetett neki nagy hal.
És volt még 2 versenyző, akik beültek a felnőttek közé, édesapjukhoz.
El se hittem , de a spiccen a 2 kis hal után egy mozdítás se volt. Kicsit több, mint a verseny fele telt el, amikor Apa azt javasolta, próbáljak rá a feederre, hátha beesik egy komolyabb hal, ami eldöntheti a versenyt. Na mondanom se kell, semmi akció nem volt itt se.  De amíg ezzel bütyköltem látom, hogy a kicsit túl a rakós távon forr a víz előttem.
Huhúúú, csak idehúztam a keszegeket, már csak meg kell őket fogni. Gyors váltás a matchre, és az utolsó félórában elkezdtem halat fogni ! Úgy számoltam, hogy az első kis keszeghez, még 8 db keszeg jött a végén.
Talán egy kapást rontottam el. A verseny végét kongatással jelezték és már jöttek is mérlegelni. Akkor derült ki, hogy a tőlem balra -fenekező szerelékkel - horgászó srác nem fogott semmit. Nálam 1,15 kg-ot mutatott a mérleg. Jobbra tőlem maradt a 2 kis hal, utána talán egy keszeggel végzett a következő gyerek.
Már csak a tó másik részén horgászók eredményét nem tudtuk, de ha jól számoltuk biztos a dobogó :)

11 órára megvolt az összesítés, először a gyerekeket értékelték. Végig nagyon szurkoltam, hogy én legyek az első - és be is jött !!  Nem volt fényes a fogási eredmény, de elég volt az első helyhez. Az első hely pedig egy klassz orsót, csúzlit és némi csipegetni valót jelentett. Mellé még kaptam egy szép oklevelet is.

Jó kis tó ez, lehet Apával visszajövünk még ide, mert nagyon szép kis tó. A helyiek kedvesek voltak, többen mondták ügyesen rakózok, a versenyládámat is dicsérték.ha máskor nem jövőre már ifjúságiként, versenyezni !

2014.07.12.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése