PM's fishing adventures

PM's fishing adventures

2014. március 8., szombat

Újra Visegrádon

 Szép nap, jó idő, irány pecázni. A visegrádi pisztrángos tó volt a célpontunk mára. Én az Ultralight botot választottam, hogy majd pergetek, Ádám pedig majd ott kölcsönöz egy spicc botot.
Nem volt hosszú az út. Mikor a kocsiból kiszálltunk, éreztük hogy friss levegőt szívhatunk be. Felcuccoltunk, és gyalog indultunk a  tó felé. Amikor a tóhoz értünk láttam, sokkal több embert vonzott most ez a kis pisztrángos tó, mint tavaly. Ádám kikölcsönözte a botot és indultunk helyet keresni.
Alig fért a gumihal a szájába
A botok összerakása
Egy kis stégszerűség lett a horgász helyünk. Én miközben össze szereltem a botom, addig Ádám akasztott egy halat. Újra dobott, még egy hal.
Ha Ádámnak jön nekem miért ne? Bedobtam párszor a pergető botot és rákapott a gumihalra. Kezdődött a fárasztás. A hal úgy kidobta magát a vízből, mint egy lazac. Apa már ott volt és kiemelte a halat. Eközben Ádám fogott még egy halat.
Ádám első pisztrángja
Apa tanácsokkal lát el
Én is megakasztottam vagy csak próbáltam megakasztani pár halat. Egy még a kiemelésnél elment. Így egy gumihal odaveszett. Míg én pozíciót változtattam, Ádám újabb két halat fogott, ezzel be is fejezte mára: öt hallal zárt. Én fogtam még egy halat. Már hét hal a szákban. Szemben egy fickó ugyan úgy pergetett, és egész jól ment neki, így mikor elment én átmentem a helyére de semmi. Mellettem úszóztak és ott minden dobásra jött a hal.  Mikor ő is végzett és már pakolt, én oda dobtam. Miközben húztam kifele, elég sokszor próbálkoztak a pisztrángok bekapni a gumi halat, de mivel a kicsiknek nem sikerült, így csak a ritkán ott járt nagyobb halak kapták el. De mivel alig járt arra ilyen méretű hal, ezért nem nagyon kapkodtam kifele a pisztrángokat. A végére jött még két hal.
Összesen kilenc hal a mosogatóban
A kibelezett pisztráng
 Végül jött a halőr szólni, hogy lassan zárnak, így jöhetett egy utolsó dobás. Semmi nem kapott rá, ezért pakoltunk és indultunk haza.
 Otthon Apa nekiállt meg pucolni, összesen kilenc pisztrángot sikerült megfogni, de azok is méretesek.

2014.03.08.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése