PM's fishing adventures

PM's fishing adventures

2013. szeptember 23., hétfő

XXI. STAR LEICHT KUPA Zoltán és Diána-tó, Etyek

Eljött a várva-várt nap !

Már egész héten nagyon izgultam erre a versenyre, mert először horgásztam teljesen egyedül, mivel nevezett Ádám tesóm is és Apa mellette volt a verseny nagy részén.

De kezdjük az elején !

Verseny szakasz
Kora reggel keltünk, hogy időben odaérjünk a regisztrációra és a sorsolásra. A korai kelés nagy meglepetésemre Ádámnak is egész jól ment. Negyed 8 körül értünk oda és fél 8kor már soroltunk is.
Én a 30-as helyre húztam, Ádám a 36-ost.
Klassz kis séta következett, a cucc becipelése. Ekkor derült ki, hogy Ádám a tó túloldalára sorsolt . .
A kisorsolt helyek
Éppen ráláttunk egymásra, Apát mindig láttam , Apa meg azt ha a merítővel bűvészkedtem.

Kicsit kapkodós volt a kezdés, Apa jött -ment kettőnk között, közben etetőanyagot kevert, osztotta a cuccokat. Én rendezgettem a ládámat, kiegészítőimet. A lényeg, hogy 9re minden a helyére került és megkezdődött a verseny.

A bevált etetőanyag
Egy igen szép kárász
A matchbottal kezdtem, mivel a múltkor azzal szépen jöttek a kárászok, de ezt a pecázási módot a hatalmas szél megakadályozta. Így hát maradt a  feeder, bár sok helyem nem volt  letenni.
Gyorsan jöttek a kapások, ha messzebb dobtam nagyobb kárász jött, közelebb pedig a kisebbek.

Közben Apa néha átjött hozzám és elmondta Ádámnak a spiccbotra már megérkezett pár keszeg, köztük egy szebb tenyeres darab is. Szuper, Ádám sem marad hal nélkül !
Nálam maradt a kárász szedegetés, közte egy gyerekponty méretű is.

Ádám és a spicc
Igazán nem tudtam mások hogyan állnak, mivel a szektor szélén ültem, egy nagyobb bokor mögött, még azt sem tudtam, mennyi ifjúsági nevező van, csak horgásztam rendületlenül.
Apa beszámolt róla, hogy Ádám a spiccbotot a teleszkóposra cserélte és nála is meglett pár kisebb kárász, tehát ott is gyűlnek a grammok és a halacskák.

Mehet a feeder
A versenyt 9kor kezdődött és 14 órakor menetrendszerűen le is fújták a versenyt. Elkezdtünk pakolászni és közben vártuk a mérlegelő csapatot.
A verseny alatt talán 2 halat vesztettem el, ebből az egyik talán ponty volt, vagy egy nagyobb kárász.

A zsákmány- csak kárász-
Saccra valahol 4-5 kg halnál állhattam meg, de majd a mérésnél kiderül. A pakolás közben összeismerkedtem Bencével, akit a Csanádpalotai versenyen is láttam. Ő is kb annyi halat fogott elmondása szerint, mint én és ő se fogott pontyot.
Tőle tudtam meg, hogy 5 ifjúsági versenyző nevezett és hogy egyikük sem sikerült pontyot szákba terelni.
Nocsak . .  kezd érdekes lenni a vége !

Lassan megérkeztek Fülöp Laci bácsiék és a mérlegelők, és kiderült, hogy 4,76 kg lett a kárászaim súlya.
Szerintem nem volt olyan rossz, bár picit többet vártam magamtól. A mérés után a tó túloldalára mentünk, ahol Ádámék szektorát is lemérték. Na itt egyből jött egy ifjúsági versenyző, 10,32kg kárásszal - Az igeeen !
Ádámnál is mérlegeltek, 1,44 kg  - amennyi tapasztalata neki van, ez tök jó eredmény.

A díj osztag
Elpakoltuk a szákokat és visszamentünk ebédelni, ahol már láttuk a sok szép serleget  .  .  de jó lenne egyet nyerni belőle.

Eljött az eredményhirdetés ideje is, először a gyerek kategóriában jöttek az eredmények, illetve egyetlen eredmény:

Ádám, azzal hogy elindult, meg is nyerte a kategóriát és ott lesz az országos döntőben !!!! Hoppáá !

A vicc az volt, hogy Ádám éppen a kocsinknál barangolt, mikor a nevét bemondták :) kíváncsi leszek, a tv felvételen hogyan oldják majd meg :)

A két dobogós
Utána jöttek az ifik. Az utolsó helyezett ifjúsági versenyzőt még Ádám is lepipálta, neki nem jött össze 1 kg hal. Nagy meglepetésemre ezután Bence neve hangzott el, ezzel eldőlt, hogy lesz itt bizony a családban még egy serleg, az ifjúsági 3. helyezettnek járó. És bizony, már mondták is a nevemet !
Apa nagyon örült kettőnk sikerének ! Hát még mi, egymás eredményének !

A csoportképen már egymás mellett virítottunk, megbeszéltük, hogy az egyik legjobb napunk volt ez.
A csapat kép
Sőt, Ádám eldöntötte, hogy jövő szombaton Ő is benevez Maconkára, szeretne pár koi pontyot fogni :D

Ui. Úgy néz ki, hogy Maconkán nekem majd Viktor fog segíteni, és Ádámnak pedig majd Apa.
Az lenne csak a szép, ha ott is sikerülne mondjuk egy első és második helyet csípni :D

Ui. ui. Viktor pedig egy hete megnyerte Mihálygergén az összetett versenyt, mivel a tavaszi szektor első mellé, most horgászott egy szektor másodikat. Gratulálunk !
2013.09.21.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése