PM's fishing adventures

PM's fishing adventures

2013. augusztus 18., vasárnap

Rekord fogás, az Ordas tavon

Szombat, már mindenki jókat ír erről a tóról, ahova ma indultunk. Mindent összepakoltunk. Olyan tóra  mentünk, ahol nagy halak élnek, ez az Ordas tavak. Itt az Öreg tavat ajánlják. Reggel 7re kint voltunk, nem hiszik el de a halőr háznál szép kis sor állt. Eddig még sose volt ilyen.
Mikor beszéltünk a halőrrel, hogy melyik helyen érdemes horgászni, a tavon már javában fárasztott egy fickó egy igen szép halat. Bevánszorogtunk és a tó végétől úgy 20 méterre ültünk le szemben a félszigettel.
Én erős szerelékkel kezdtem pecázni, számítva arra, hogy majd nagy halak akadnak és nem szakítják el a cuccost. 20as főzsinór, 18as előke, talán 12es,16 horog. Apukám 18 főzsinór, azért azt nézzétek majd, hogy milyen vékony ez a szerelék az enyémhez képest. 18as előke ugyan olyan horog. Az első csali kagylós pellet, gilisztával és kukoricával lezárva. Apukámé ugyan ez. Csak piszkálták de nem húzták egyből le. Nekem volt, hogy lehúzták, de mivel vastag volt a damil, így lesüllyedt a víz aljára. Nem tudtam megakasztani. apukámnak is voltak bevágásai, de persze nem volt rajta hal. Aztán egyszer csak bevág és nagyon viszi valami.
Apa és a 11ese
Nem volt olyan hosszú fárasztás, mint én szoktam fárasztani egy 2 kilós halat 48 percen keresztül. Elég gyorsan a part közelében volt és mikor pipáltattuk egyből észre vettük nem kis pajtással van dolgunk. Nem fért bele a 3 méteres merítőbe. Elővettem a nagyobbik merítőt. Abba is alig fért bele mivel miután beszákoltuk, majdnem kiugrott a szákból. Partra emeltük és egyből kiugrott a szájából a horog, ez várható volt, mivel a szája széléből mindkét oldalt egy féldarab hiányzott. Elég megviselt volt, jó sokszor megakasztották és kiakadt a horog így sebet keltve a száján. mikor kivettem a szákból rákellet vetnem magam mert olyan erővel ugrált, hogy nem lehetett lefogni. Visszatettük a merítőbe, hogy majd felvisszük a dombra mert nem akartuk, hogy fényképezésnél egy ugrás és oda a kép. mikor felértünk lemértük a halat és 11.45kgot mutatott. Apa nagy nehezen felemelte és elkészült a kép. Apához képest nem néz ki 11kilósnak.
Már mindent próbáltam és a kukoricára  a sima büdös kukoricára megjött ez a 2.20as kis ponty.
Én és a tükörpontyom
Ezek után csak leakadások voltak, és a végén volt egy hosszabb fárasztásom, de az is leakadt. Máskor nagyobb horoggal próbálkozom. Szép tó és nagyon szeretnék többször ide jönni. Nem is rossz annyira, hogy nem lehet etetőanyagot bedobni, hanem csak kukorica, búza vagy pellet. Összefoglalva jó nap volt, még így is, hogy nekem nem dőlt rekord.


Ui. a képen és a videón már feltűnhet egy újdonság: elkészült az új pólóm és a hozzá tartozó sapkával egyszerűen szuuppppeerr ! :)



2013.08.17.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése