PM's fishing adventures

PM's fishing adventures

2013. augusztus 17., szombat

EnergoTeam Országos Amatőr döntő - gyerek kategória

A nagyszülőkre vártunk, mert a nagypapám autó szerelő
Hát az egész hét egészen finoman fogalmazva rosszul indult. Nem fogtunk semmit a varsányi tavon, gyakorláson. Lefele úton felforrt a hűtő víz, ennyi, nem volt tovább út. Egy benzinkúton álltunk meg, Kecskeméten. Gyuszi Papa szerzett egy hűtőt és indult menteni minket.
A horgok felsorakoztak
Nem unatkoztam, mert a WalterLandból vettünk egy horogelőke tartót és szorgalmasan kötöttem a horgokat, a versenyen tuti lesz szakítás, horogvesztés. Időm volt rá bőven, a pénteki edzést már úgyis lekéstük.
Este 11re értünk le, és foglaltuk el a szállást, ami kicsi volt és meleg és tele szúnyogokkal. Nem aludtunk túl jól, így már korán keltünk és inkább kimentünk a tóra, mint ott izzadjunk a szobában.
Klassz időnek néztünk elébe és a tó is nagyon szép volt, rendezett.

A regisztráció után jött a sorsolás, a 9es helyet húztam, majdnem a tó egyik sarkába. Elkezdtünk pakolászni.

10kor indult a verseny és 15ig tartott. Folyamatosan variáltam a feedert az úszóssal, de valahogy nem igazán kaptam el a ritmust. Szakítottam párat, a fékem beállításával is voltak gondjaim.
Fél 12re lett meg az első halam, egy csinos ponty - akkor még nem tudtam, hogy az egyetlen halam lesz ma :(
Nagyon örültem a halacskának, még akkor is ha a fárasztás végén derült ki, hogy kívülről akadt a kolléga.
Közben mellettem Dominik sorban húzta ki a halakat, köztük a verseny legnagyobb halát /3,42es ponty/ és még egy amur is jött neki. Simán megnyerte a versenyt - ja, ő volt a hazai versenyző !

Délután 3kor a verseny végén kiderült, mire volt elég ez a kis ponty.

A végeredmény:



VERSENYZŐ NEVE: TÓ NEVE: FOGÁS:
1 Bognár Dominik Zápor tó 19,42 kg
3,24 kg ponty
2 Bodzsár Norbert Préri 15,76 kg
3 Boldizsár László Lencsés tó 11,84 kg
4 Marx Bianka Star Leicht 5,04 kg
5 Kis Adrien Lajoskomárom 4,50 kg
6 Balázs Gergő Ludányhalászi 2,00 kg
7 Szabó Ábel Zoltán Diana 1,56 kg
8 Dénes Milán Domonyvölgy 1,22 kg
9 Urbán Richárd Star Leicht 1,20 kg
10 Pigler Attila Star Leicht 0,82 kg
11 Marx Dominik Star Leicht 0,00 kg

Én nagyon örültem ennek a helyezésnek is, hát még a döntőbe jutásért kapott ajándék horgászdoboznak, tele jó kis cuccokkal !

2013.08.10.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése