PM's fishing adventures

PM's fishing adventures

2013. augusztus 18., vasárnap

Energo Team Országos Amatőr döntő- ifjúsági kategória

Reggel 7kor gyülekező, sorsolás.

Nem pont  azt a részt húztuk, amire gyakoroltunk. Számomra  elég rossz helyet húztam, a method feederrel nem mertem dobni , közel volt a nád.
 Matchbottal próbálkoztam, azt is Apának kellet párszor kiszednie a nádasból. Volt szakítás egy kis ponty és pár kárász. Mérlegelés kezdete előtt akasztottam egy komolyabb halat, majdnem meglett egy nagy hal de a nádnak indult és huss elment. Nem volt olyan nagy kapás amit le lehetett volna videózni így képek készültek:
A kis ponty fárasztása

Igen kicsi
 Az egész versenyből 17ik lettem, ez nem legjobb, de jövőre jobb lesz, addig sokat kell gyakorolnom, fejlődnöm.
A végén egy csoportkép
2013.08.11.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése