PM's fishing adventures

PM's fishing adventures

2013. június 2., vasárnap

Gyömrői horgászverseny - utána egy kis gödöllői peca

Ma reggel horgászversenyre mentünk Apukámmal, Gyömrőre, a Tőzeges-tóra.




7.15re értünk oda, fél nyolckor volt a nevezés, kaptunk pogit, kakaós csigát és üdítőt. A reggeli után a helyek kiosztása volt, sajnos nem túl jó helyet kaptam, a nádas nagyon messze volt és szerintem ott voltak a halak.
Sebaj, felszereltem a botot, Apa addig beetetett , fél kilenckor pedig elkezdődött a verseny.

Hmmm . .  hát mit is mondjak . .   kapásféleség még csak-csak volt, még halat is fogtam, de a 2 órás verseny nem alakult valami fényesen :(

Nem akartak jönni a halak, és a verseny végéig így is maradt. A tó másik végén egy kis srác fogott 3 kárászt és azzal meg is nyerte a versenyt . . .  na mindegy, legközelebb tuti jobban fog menni !
A végén minden nevezett kapott egy 2.000 forintos vásárlási utalványt, a helyi horgászboltba, már ezért megérte elmenni !!!! ez itt a reklám helye :D

Köszönet a Gyömrői Horgász Egyesületnek, hogy itt lehettem, szuper szervezés volt !

rövid hír a saját oldalukon: Gyermek Horgászverseny 2013

Verseny után úgy döntöttünk, hogy nem megyünk haza anélkül, hogy fognánk pár halat, így átmentünk Gödöllőre, a kisvideó ezt fogja bemutatni:

Nézd meg a videót és iratkozz fel a youtube csatornámra:)


2013.06.02.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése