PM's fishing adventures

PM's fishing adventures

2013. május 20., hétfő

Pünkösd hétfőn a Dunán

Hétfőn egész jó idő lett, gondoltuk lenézünk a Dunára, próbálgatni szerettem volna a feederbotot.

Különben is maradt még a kosárba való etetőanyagunk a Varsányi tóról.

Pár piszkálgatás volt a spiccen, főleg akkor amikor csonti lett felkínálva. Ezek mind gébek lehettek, egyet kis is szedtem a vízből.
Legalább gyakoroltam a dobásokat, spicc beállítását, a Varsányi tavon tuti menni fog a pontyfogás vele.

Áki barátommal beszéltünk tegnap a tóról, ha megyünk ő is jönne velünk , mivel ott tudna fenekezni és lenne sikerélménye is.
Mára is akadt egy kígyós esetünk, de ez inkább szomorú.

Amikor lecuccoltunk a vízhez, Apa spiccbotozott egy állással mellettem és szólt, hogy itt valami úszik a vízben.
Egy kígyótetem volt, nem is kicsi :(
2013.05.20.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése