PM's fishing adventures

PM's fishing adventures

2013. május 1., szerda

Május 1 - Molnár-sziget

A múltkori bejegyzés végén írtam, hogy Tomiék a Molnár-szigetnél pecáztak, míg mi Gödöllőn jártunk.

Na, a május 1-i napra közös pecát terveztünk. Keddre mindenkinek meglett a horgászengedélye, így jöhetett mindenki pecázni. Sőt, Ákos barátom is csatlakozott hozzánk.

Kb 10-re már meg is érkeztünk ide:

Mindenki felszerelt és kezdődött a horgászat !

Az első kapás Nórinak jött, egy szép kősüllő került a szákban.
Nórinak jött a következő is, egy tenyeres ponty akadt neki horogra.


Itt kapcsolódtam be én is, egy újabb tenyeres érkezett :)

Utána Apának jött egy nagyobb törpeharcsa és
közvetlenül utána egy kicsi is.

Sajnos Ákosnak az úszója meg se mozdult, pedig próbált úszózva, fenekezve is pecázni.

Ezután órákig semmi se történt, Ádám a fákon lengedezett Tomival, mi pedig csak néztük a vizet.

Apa törte meg a csendet, akasztott egy újabb tenyeres potykát. Amíg a kis ponty horogszabadításával bütyköltünk, Apa bedobta a botomat és szinte azonnal kapása is lett. Ugrottam is azonnal mellé és átvettem a botom.

Ez a hal már megdolgoztatott, 23 cm és majdnem egy kilós volt. Amikor kiszedtük, akkor láttuk, hogy milyen rossz bőrben van. Úszói megszaggatva, oldala bevérezve, jó pár harcot megélt már, az biztos.

 Később még Nóriéknak is jött tenyeres-ponty , aztán a peca végéig semmi.

Azért napközben láttunk vízisiklót, sok-sok békát és nem maradtunk hal nélkül se.

Szerintem jövünk még ide, csak kicsit korábban kell kijönni, mert déltől 3-ig a halak elbújnak :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése