PM's fishing adventures

PM's fishing adventures

2013. március 28., csütörtök

Hogyan is kezdődött?

Valahol egy messzi-messzi galaxisban . .
Bocs, mégsem . . . A Föld nevű bolygón, Magyarországon, pontosabban Salgótarjánban.

Úgy kezdődött,hogy lementünk a nagyszülőkhöz.Én néztem a tévét az apukámmal és a nagypapámmal.Valami horgászós filmet nézhettünk,és ez nekem megtetszett.(a horgászás:-) )Elhatároztam, hogy horgászni fogok.Szerencsém volt,mert a szomszédban lakott Józsi bácsi aki nagy horgász.Megtanította,hogy kell a horgász botot eldobni.Józsi bácsi tagja a Maconkai Horgász Egyesületnek.
Összerakott nekem egy botot és elmentünk horgászni Maconkára, ahol én is tag lettem.Két hétig horgásztunk,de sajnos nem volt kapás.Haza jöttünk Budapestre, és egy ismerősünktől kaptam életem első, saját Match botját.

Elmentünk a WalterLand-ba bevásárolni cuccokat:egy orsót,damilt,horgot,úszót,ólmot,távtartót,1 db bottartót,ládát. Ja és némi csalit :)
és a legfontosabbat, területi engedélyt is váltottunk.
Pilu,a volt ovis társamnak az apukája összeszerelte a botomat. A szerelék készen állt a másnapi dunai pecázásra !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése