2013. március 28., csütörtök

Gödöllő Béke-tó

Apukám keresett egy horgásztavat, ahol ingyen lehetett gyerekeknek horgászni. Tesóm is pecázhatott, mert engedély se kellett.
Vittük a 2 spiccbotot és a matchbotomat is, és elindultunk Gödöllőre. Előtte még beugrottunk a Sügér horgászboltba, Erzsébeten és vettünk pár dolgot. Klassz kitűzőket és csalihalas merítőt is ( hátha a naphalnak tudunk szerezni kaját )

Amikor kiérkeztünk a kisebb tóra telepedtünk le. Ádám a spiccbottal gyorsan fogott is egy sügérkét.

Az én úszóm is megmozdult, feltoló kapás - és egy kis kárász már a horgon is volt.
Ádám is fogott egy kárászt a spiccel, hajlott is rendesen a bot :)
Bár pici víz volt, szépen jöttek a kapások, bár néhányszor leakadtak a halak.
A kárászok nem voltak ugyan túl nagyok, ez az egyik a nagyobbak közül:

Aztán még kárászok, Ádámnak még sügér és akkor kis szünet után nekem valami olyan akadt horogra, ami eddig még sosem !

Törpeharcsa, a csontikat be sem kapta, csak a horgot. A kis falánk !
Pár kárász még felbukkant, néhányat azonnal vissza is engedtem, de a nap termése így is szép halkupac lett !

Szerintem ez volt az egyik legjobb "kárászos" nap, remélem máskor is eljutunk ide.