PM's fishing adventures

PM's fishing adventures

2013. március 28., csütörtök

Fundy-tó másodjára

Ádám ma nem jött, mert nem bírt felkelni hajnalban. Ezért Apukámmal mentem. Apukám közben információt kért a tóról, olyanoktól akik már jártak ott.
Azt a tanácsot kaptuk, hogy a tónak a túlsó végére kell menni. Ideköltöztünk, összeszereltem a botot és bedobtam az úszót.
Reménykedtem, hogy ma is lesz kapás, de semmi.
Kipróbáltam 50 méterrel arrébb, hogy ott jobb -e a kapás és mikor be akartam volna dobni, éppen jöttek a "haltelepítők"

Én ezt végignéztem, közben csak fogtam valamit :)

és úgy gondoltam, ha már ilyen sok halat betelepítettek, akkor kapásom is lehet . .
De semmi,semmi, semmi. Ezért visszamentünk oda, ahol tegnap a pontyot is fogtam.
Kapás ott sem volt és ha már így alakult, összepakoltunk és kezdtünk otthon készülődni a következő úti célra : Lucfalvára
2012.08.30.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése