PM's fishing adventures

PM's fishing adventures

2013. március 28., csütörtök

Alakul a versenynaptáram

Amikor a Sügér Horgászboltban jártunk, kérdeztük gyermek horgászverseny lesz-e idén is?

Lesz bizony, mégpedig május 5.én, be is írtam a naptáramba.

Ez még nem minden !

Mivel a Maconkai Horgász Egyesület tagja vagyok, kaptam egy levelet, ahol tájékoztattak, hogy az idény első versenyére várnak sok szeretettel.

http://www.haldorado.hu/articles.php?articleid=3660

Megbeszéltem Apukámmal, Anyukámmal és úgy döntöttünk, hogy benevezek !!

A dátum április 13, ez lesz az első versenyem, már most elkezdtem izgulni :D

IX. Tavaszi Maconka Kupa !!!  Juhhhééé !


A tavalyi versenyről itt van pár kép, nagyon szuper lenne idén én is a díjazottak között lehetnék !
















2013.03.28.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése