PM's fishing adventures

PM's fishing adventures

2013. március 30., szombat

A Francia-öbölben jártunk

Ma elmentünk a Sügér horgászboltba, ahol vettünk csontit, gilisztát és DIP folyadékot, amibe lehet csontit és kukoricát mártani. Ja és egy új mérleget mert a másik nem volt túl pontos.

 Ezután kimentünk a Francia-öbölbe, Csepelre. Egy kicsit saras volt az út, mert a kocsi csak csúszott. Lepakoltunk és összeraktam a match botomat majd bedobtam . Utána a feedert is összeraktam, mert az apukám is akart pecázni.
Felcsaliztam és már bent is volt az úszó, apukámnak a feeder kosár. És vártunk:













És vártunk, mikor apukám szólt, hogy mozog az úszóm. mikor másodjára rendesen lehúzta, akkor bevágtam és tekertem kifele. És mikor kiért láttam, hogy egy kicsi sügér. Hát nem olyan kicsi, de itt van pár kép a pufi halacskáról:



























És ezután haza indultunk, mert eléggé éhesek voltunk. És szegény Apa nem fogott semmit:(
2013.03.30.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése